Majdnem 13 százalékon a MS Bing Amerikában
2010. július 15.
A ComScore szerint a Google jelenleg 62,6; a Yahoo 18,9; a Bing pedig 12,7 százalékon áll a tengerentúlon. Satya Nadello, a Microsoft online részlegétől a BBC-nek nyilatkozva elmondta, hogy az eredmények ellenére még mindig hosszú út áll előttük. Nadello szerint ugyanis a Microsoft nem azért fektetett be ennyi energiát és pénzt a Bingbe, hogy hosszú távon megmaradjon ezen a szinten. A nagy kérdés nyilvánvalóan az, hogy a Google vezető pozíciója megtörhető-e – egy darabig valószínűleg nem, mivel a legelterjedtebb keresőprogram gyakorlatilag beleépült az internetezők mindennapjaiba.
Nagy előrelépést jelenthet viszont a Microsoft számára, hogy ősztől az ő Bing keresőmotorjuk fogja hajtani a másik rivális, a Yahoo keresőprogramját. Ez persze nem jelent azonnali térnyerést, hiszen így a szponzorált keresésekből származó bevételek még mindig nem őket illetik meg. Ráadásul a Yahoo komplex tartalomszolgáltatóként folyamatos megújulásra törekszik, amit az is jelez, hogy többször is ellenálltak a Microsoft vételi szándékának. Független elemzők szerint a redmondiak már akkor is elégedettek lehetnek, ha hosszabb távon sikerül 30-40 százalékos részesedést szerezniük a Binggel.
Kapcsolódó cikkek
- Már mindenki számára elérhető a Google+
- A Google teszteli az új találati oldalt
- A Google a tartalom-lufiknak tekintett content-farmok rovására módosított kereső-algoritmusán
- Folytatódik a PR-háború a Bing és a Google között...
- Google-Bing: meddig folytatódik a PR-párbaj?
- A Google szerint a Bing a Google-re építve tökéletesíti saját keresési listáját
- A Google a Yahoo és a Facebook kezdi az IPv6-os webcímek tesztelését
- Tartja pozícióját a Google, de lassan jön föl a Bing
- A Google a Microsoftban látja a legnagyobb konkurenst
- A Yahoo szerint ők találták ki a Google Instantet