Idén is Business Superbrands díjas lett a hazai SAP
2010. július 6.
Harmadszorra nyerte el az SAP a legjobb hazai üzleti márkáknak kijáró elismerést az SAP Hungary Kft. A Business Superbrands díjat az üzleti szektor szereplői között osztja ki a program független, 18 fős szakértői bizottsága.
A három éve létrehozott díjat az idei esztendőben is azon szervezetek kapták meg, melyek kiváló hírnévre tettek szert, és a „B2B” szegmensben tevékenykednek, azaz elsősorban más cégeket, vállalatokat szolgálnak termékeikkel, szolgáltatásaikkal.
2010-ben közel 250 márka kapta meg a Business Superbrands címet, melybe egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint azok – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.
Az SAP szoftvercég 2008 és 2009 után az idei évben harmadszorra részesült eme elismerésben.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb nemzetközi formatervezői díjakat nyert el az LG
- Újabb nemzetközi formatervezői díjakat nyert el az LG
- Keresik az ország legjobb matematika- és fizikatanárait
- A Green Day-t is legyőzte a Vodafone Hangtérkép Cannes-ban
- Újabb rekordévet zárt az SAP
- A Lenovo 38 díjat nyert a 2013-as nemzetközi Consumer Electrics Show-n
- A Samsung Smart TV-k új generációja a CES-en
- Dr. Hajdu András kapta a 2012-es „Év informatikai oktatója” díjat
- Három hónap alatt három CSR akció
- Az ESET nyolcadik alkalommal nyerte el az AV-Comparatives “Advanced+” és Approved Corporate Product díjait