Web 2.0 a CRM-ben az update software-től
2010. június 25.
Cosmic néven a vállalati CRM rendszert és a közösségi médiát egyesítő modult mutatott be az update software AG.
A bécsi székhelyű, vezető európai CRM megoldás szállító update software AG bejelentette új, a közösségi médiából adatokat nyerő és elemző megoldásának, az update.cosmic-nak béta verzióját. A cosmic (Comprehensive Observation of Social Media Integrated with CRM, azaz a CRM-mel integrált közösségi média átfogó megfigyelése) modul könnyen integrálható akár a hagyományos update.seven, akár a SaaS keretében elérhető update.revolution termékkel. Az update a cosmic modult elsősorban a pénzintézeteknek és a gyógyszeripari cégeknek fejlesztette ki, melyek számára különösen fontos, hogy ügyfeleik mit mondanak róluk a közösségi médiában. A cosmic következetesen figyel előre definiált szavakat és kifejezéseket a Twitter bejegyzésekben és az RSS csatornákban, majd elemzi az eredményeket. A szoftver értékes adatokat szolgáltat a vállalatoknak arról, hogy az emberek hogyan vélekednek a termékeikről a közösségi oldalakon. A vállalatok részt is vehetnek a számukra fontos beszélgetésekben, a cosmic jól használható kapcsolatok ápolására a vélemény vezérekkel valamint piackutatásra is. A béta tesztelés során az update ügyfeleinek lehetőségük van kipróbálni a cosmic modult.
A cosmic működése három fázisból áll: megfigyelés, megértés és összerendelés. A megfigyelés fázisban a modul releváns kifejezéseket keres a Twitter bejegyzésekben illetve az RSS csatornákon és ezeket egy adatbázisban gyűjt össze. A megértés fázisban elemzi az összegyűjtött információt, melynek alapján meghatároz trendeket és méri egyes témák megvitatásának a gyakoriságát. A cosmic a szerző viselkedését is elemzi, melynek segítségével meghatározható, hogy egy adott Twitter felhasználó vagy újságíró bejegyzései egy termékről vagy a vállalatról kedvezőek-e. A folyamatos tartalomelemzés két szinten történik: a kifejezés és a szerző szintjén. A téma, melyről valaki véleményt nyilvánít ugyanolyan fontos, mint a szerző befolyása, például a Twitteren a hatás meghatározható az adott profilt meglátogatók száma alapján. A harmadik, összerendelési fázisban a cosmic hatékonyan integrálja az összegyűjtött és elemzett információt a CRM rendszerrel. Mindössze egyetlen kattintással a Twitteres bejegyzés szerzője és véleménye bekerül a vállalathoz kapcsolódó rekordok közé. Ű
A vállalatok a cosmic modult mint új kommunikációs csatornát használhatják marketing kampányaikban vagy ügyfélszolgálati tevékenységük során.
Kapcsolódó cikkek
- Ipsos Kifizetődő a közösségi lét
- Tehetséggondozást is várnak a cégek a HRM szoftverektől
- Új vállalati közösségi alkalmazás a Liferay-től
- Vállalati közösséget épít az Office 365-tel a Tesco
- A Facebook használata irigységet és elégedetlenséget válthat ki
- Elérhető a Portico frissítés a Lumia 820 és Lumia 920 modellekre
- Februárban érkezik a Galaxy S II hivatalos Jelly Bean frissítése
- Nem létezik általánosságban alkalmazható Twitter-stratégia a hírek terjesztésére
- Android 4.1.2 Jelly Bean frissítést kapott az i9070 Galaxy S Advance
- Szoftverfrissítés a Galaxy S III mobilok papírnehezékké válása ellen