Kiszervezéssel csökkentette költségeit a Linde
2010. június 10.
A Linde Gáz Magyarországnál az elmúlt évek töretlen fejlődése és a folyamatos terjeszkedés természetszerűen vonta maga után a nem alaptevékenységhez kapcsolódó feladatok fejlesztését is. Az SAP HR moduljának bevezetése után egyre sürgetőbbé vált, hogy a bérügyvitel és a munkaidő-nyilvántartás komplett szolgáltatásként jelenjen meg a vállalatnál, mivel a korábban használt rendszer az SAP-val nem volt szinkronizálható. „A NEXON kiválasztásában döntő szerepet játszott az interfészek területén szerzett tapasztalata, a közelben lévő regionális iroda és az előnyös árajánlat mellé társuló kitűnő referenciák” – összegezte a döntés okait Gazdag András, a Linde humánerőforrás vezetője. A projekt nagyságát mutatja, hogy a 2009-ben 35 milliárdos forgalmat bonyolító vállalat öt telephelyén összesen 550 alkalmazottat foglalkoztat.
A számok nem hazudnak
A nexONTIME beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszer bevezetése során a vállalat az addigi száz százalékban papír alapú dokumentációját cserélte egy meglehetősen szigorú keretek közé szorított regisztrációs rendszerre. A döntést az eredmények is igazolják, hiszen az egységes beléptető- és munkaidő-nyilvántartó rendszer bevezetését követően a túlóraköltségekben azonnali és egyértelmű csökkenés jelentkezett.
A nexONSOURCE outsourcing szolgáltatás bevezetése a Linde számára azt jelentette, hogy a bérügyviteli folyamatokkal kapcsolatos adminisztrációból csupán a munkaidőadatok exportálása, valamint a megkapott utalási fájlokkal történő munka maradt házon belül, a köztes folyamatot – a dolgozók teljes körű bérszámfejtését - a NEXON végzi. Ezért is volt meghatározó a döntés során, hogy a NEXON a szerződésben teljes mértékig felelősséget és garanciát vállal a cég bérügyviteli folyamataiért. A kiszervezésnek köszönhetően a Lindénél a bérügyvitellel kapcsolatos feladatok ellátása mind a költségek, mind az idő szempontjából hatékonyabbá vált.
„Úgy gondolom, a projektet minden oldalról sikeresnek értékelhetjük. Mind szakmailag, mind költségoldalról teljes mértékben azt kaptuk a NEXON-tól, amit vártunk” – értékelte az együttműködést Gazdag András.
Kapcsolódó cikkek
- Huszonegyedik századi technológia segíti a gyógyítást
- Hatékonyságnövelés - a pénzügyi vezetők következő csatája
- Az ügyfélszolgálatok még keletebbre költöznek - Hamburgert esznek és a Jóbarátokat nézik (2. rész)
- Az ügyfélszolgálatok még keletebbre költöznek - Hamburgert esznek és a Jóbarátokat nézik (1. rész)
- Mit jelent a 4G a humánügyvitelben?
- Tíz éve a versenyszféra szolgálatában a munkaerő-kölcsönzés
- KUKA robotok a világ legintelligensebb gyártósorain
- Üzleti klubot indított az Invitel
- Kutatási és Fejlesztési Igazgatóság jött létre a Nexonnál
- Dinamizálódik a humánügyviteli szoftverek terén három-milliárdosra nőtt Nexon