Környezetbarát Ricoh-fényreklám New Yorkban
2010. június 8.
2010. június 8-án avatják fel a Ricoh környezetbarát fényreklámját New York szívében, a Time Square-en. A 14 méter magas és 38 méter széles hirdetési felület teljes mértékben napenergiával működik. A energiaellátást 62 napelempanel és 24 film-vékony PV napelem modul biztosítja, a hirdetést pedig 16 LED reflektor világítja meg. A Ricoh azt is elhatározta, hogy a felület megvilágításához semmiféleképpen nem használ hagyományos, hálózati elektromosságot, így engedi, hogy kevés napfény esetén a hirdetés sötétbe boruljon. Tom Wangland, a Ricoh Europe környezetvédelmi menedzsere reméli, hogy ezzel sikerül másokat is nagyobb zöld IT-aktivitásra sarkallniuk.
Kapcsolódó cikkek
- Papírhalmozás helyett elektronikus számlák
- Okostelefon bambusz házba zárva – ADzero
- Pandavilág élőben a neten, Kínából
- A világ első intelligens számítógépe nulla watt készenléti áramfogyasztással
- Rábízható-e számítógépekre a légi irányítás? - Többféle előnnyel járna
- Mosópor tömörítés a fenntartható fejlődés jegyében
- Reklámfilmben az Acer Iconia Tab A200 [Videó]
- A fenntartható fejlődésre ösztönöz a Xerox
- Kissé szemtelen Samsung Galaxy S II reklám az Egyesült Államokból
- Környezetbarát beszállítóit díjazta az SAP