1749: összefognak a mobilszolgáltatók az árvízkárosultakért
2010. május 18.
A mobilszolgáltatók összefogtak, hogy segítséget nyújtsanak a hazánkban tomboló ítéletidő károsultjainak, és támogassák a védekezési és helyreállítási munkálatokat. Az 1749-es számot hívó vagy az erre a számra az „ARVIZ”, vagy „ÁRVÍZ” szót szöveges üzenetben küldő ügyfelek 200 forintot adományoznak, amely a Magyar Vöröskereszt közreműködésével jut el a mentési munkálatok céljaira és a kárt szenvedettekhez.
A Magyar Vöröskereszt a beérkező adományok teljes összegét megkapja. A távközlési cégek semmilyen külön díjat nem számolnak fel az sms-ek, illetve hívások után.
A Telenor, a Magyar Telekom lakossági márkái, a T-Mobile és a T-Home, valaminta Vodafone legutóbb a Haiti-t sújtó földrengés után indított közös gyűjtést, amelynek köszönhetően összesen 402.449 sms és hívás érkezett, ezzel közel 80,5 millió forintnyi adomány került a rászorulókhoz.
Az 1749-es szám a három mobilszolgáltató és a T-Home vezetékes hálózatából hívható.
Kapcsolódó cikkek
- Januárban tovább nőtt a mobilinternet-előfizetők száma Magyarországon
- Novemberben nőtt a mobil-előfizetések száma
- Összefognak a mobilszolgáltatók, hogy gyorsabban fejlődhessen az NFC
- Júniusban tovább csökkent a hazai mobil-előfizetők száma
- Az NMHH a mobil-előfizetők érdekeinek védelméről
- Tíz év után először drágulnak a mobiltelefon-tarifák
- Májusban 1 millió 503 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
- Áprilisban tovább csökkent a hazai mobil-előfizetők száma
- Márciusban csökkent a mobil-előfizetők száma
- Ott is lehet mobilnet, ahol eddig nem volt