Virtuális próbafülkék a Tommy Hilfigernél
2010. április 28.
A Tommy Hilfiger, a világ egyik legnagyobb ruházati tervező vállalata ötéves, menedzselt szolgáltatásokról szóló szerződést írt alá a BT-vel. A szerződés értelmében a BT videokonferencia-szolgáltatást nyújt partnerének, amely magában foglal egy, az iparágban elsőként megjelenő „virtuális próbafülke” szolgáltatást.
A technológiát a Cisco újonnan létrehozott TelePresence Technológiai Csoportjának részét képező Tandberggel közösen fejlesztette ki a BT. A próbafülkék azonnali „személyes” kommunikációra és együttműködésre adnak lehetőséget a Tommy Hilfiger divattervezői és gyártóegységei között. A virtuális próbafülkék, melyek a BT Egységes Videókommunikációs (Unified Communications Video) megoldásán és a Tandberg technológiáján alapulnak, néhány további eszközt, mint például mobilkamerákat és felvevőegységeket is tartalmaznak.
A bejelentéshez kapcsolódik az alábbi kisfilm, amely bemutatja a virtuális próbafülkék működését. Mobil kamerák és felvevőegységek használatával a tervezett ruhák apróbb részletei is láthatóvá válnak a telepresence segítségével, és jelentős költségcsökkentés érhető el: www.bt.com/telepresence
Kapcsolódó cikkek
- Szakmák Európa-bajnoksága - magyar siker
- A Cisco a legkörnyezettudatosabb
- Cisco - BMC Software stratégiai szövetség új, integrált felhőszolgáltatási platform létrehozására
- Cisco Expo, holografikus találkozásokkal
- Hálózati informatikai szakemberek elhelyezkedését elősegítő együttműködés
- Az Orange, Cisco, EMC, és VMware felhő-szövetsége
- Változtatniuk kell a cégeknek az informatikai biztonságról alkotott szemléletükön
- Megvásárolná az ExtendMediát a Cisco
- Összefog az űrben a Cisco és az EADS
- Üzleti táblagéppel rukkolt elő a Cisco