A Samsung megoldja a hordozható számítógépek pixelhibaproblémáját: kicseréli a notebookot
2010. április 27.
A jelenlegi és a reménybeli ügyfelek nagy része súlyos problémaként éli meg, ha pixelhibával találkozik. Több felhasználó – a fórumok tanúsága szerint – úgy érzi, hogy akár egyetlen pixelhiba is lenullázza a notebook értékét.
Sajnos ez a probléma nem csak a felhasználóknak, de a gyártóknak, a disztribútoroknak és a kiskereskedőknek is gondot okoz. Az értékesítési láncban dolgozók naponta találkoznak a problémával, amikor a vásárló nem veszi át a notebookot, vagy dühösen visszahozza és cserét követel. A legnagyobb gond ilyen esetekben, hogy a kiskereskedő azért nem tud cserélni, mert a disztribútor vagy a szakszerviz nem veszi tőle vissza az eszközt, a gyártó pedig mossa kezeit, hiszen a technológia ismert hibáira felhívta a figyelmet, a hiba pedig általában a megjelölt tűréshatáron belül van.
A Samsung álláspontja szerint a vásárló jogosan vár a pénzéért cserébe abszolút hibátlan készüléket, ám a gyártók – a technológiából adódóan – kénytelenek tűréshatárral dolgozni a Class II szabvány irányadása mellett. Ha egy márkának valóban fontos, hogy az ügyfél ne remegő kézzel nyissa ki a dobozt, vagy ne érezze úgy, hogy minden kockázatot ő visel, akkor neki kell vállalnia a rizikót. A Samsung a legkisebb pixelhiba, akár alpixelhiba esetében is 3 napon belül kicseréli a hibás terméket.
Kapcsolódó cikkek
- Új, nagy teljesítményű Asus noteszgép mobil Extreme processzorral
- Könnyű Samsung notesz 13 órás üzemidővel
- Csinálj Notebook-ot az iPad-ből!
- Előretör az AMD a fogyasztói piacon
- Samsung R és N sorozatú noteszgépek
- Három új Samsung noteszgép Intel Core i5 lapkákkal
- Tíz százalékos részt akar a Samsung a hordozható gépek piacán
- 3-3 új notebook/netbook a Samsungtól
- Új R-sorozatú Samsung noteszgépek
- Samsung netbook 12 órás üzemidővel