A lelküket is eladják a figyelmetlen online vásárlók
2010. április 19.
A GameStation csupán arra volt kíváncsi, hogy mennyire figyelmesek a szörfölők, s egy rövidke toldalékkal kiegészítették az általános felhasználási feltételeket, mégpedig akik beleegyezésüket adták, azok arra kötelezték magukat, hogy öt napon belül átadják lelküket az üzemeltetőnek. A kicsit morbid felmérés eredménye az lett, hogy 7500-an, azaz a vásárlók közel 90%-a elfogadta a szerződést. Akik viszont figyelmesen végigolvasták a leírást, és felfedezték abban az említett passzust, azok egy linken keresztül visszavonhatták lelkük átadását, és 5 font engedményben részesültek. A felhasználóknak azonban mindössze a 12%-a vette észre a néhány soros kiegészítést.
A GameStation képviselői a tanulmány nyilvánosságra hozatalával egyidőben azt is kijelentették, hogy nem élnek törvény adta jogukkal, és nem követelik egyetlen egy ügyfelüktől sem lelkük átadását.
Kapcsolódó cikkek
- A pápa áldását adta közösségi oldalakra, de óv is tőlük
- Internetezők szociális hálózata
- E-kereskedelem mobilról - 2010-ben már okostelefonról is intenzíven vásároltunk
- 2.6 millió magyar a Facebookon!
- Okostelefonnal lehet fizetni a Starbucks kávézókban
- A NextChat.hu megkezdte működését
- Már hétévesen rendszeresen interneteznek az európai gyerekek
- Book Saver: A digitális könyvfaló
- Magyar Kiváló Online Gyermektartalom Díj - Meghosszabbított nevezési határidő
- Napi 200 millió YouTube-videót néznek mobiltelefonokon