Vállalatok a Facebookon: szabályok nélkül
2010. április 14.
A közösségi hálók leginkább a marketing, a kommunikáció, a HR és az ügyfélszolgálat területén váltak a vállalati eszköztár szerves részévé. E területek felelősei úgy látják, előnyös számukra a párbeszédes kommunikáció az egyirányú kommunikációval szemben. A Cisco-kutatás szerint a megkérdezett informatikai döntéshozók és a végfelhasználók 96 százaléka tisztában van vele, hogy az együttműködési technológiák hozzájárulnak a jövőbeli üzleti sikerekhez.
A döntéshozók a felmérés szerint a következő évben növelni fogják az együttműködési és csoportmunka-technológiákra szánt kiadások összegét, a videokonferenciát, a webes konferenciát és az IP-telefóniát említve legfontosabb fejlesztési területként. A döntéshozók 77 százaléka a csoportmunka-eszközökre fordított beruházások növekedésére számít 2010-ben, ezen belül 56 százalékuk tíz százaléknál nagyobb bővüléssel számol világszerte.
Kapcsolódó cikkek
- A pápa áldását adta közösségi oldalakra, de óv is tőlük
- A Google után a Facebook is kapitulált a német adatvédelmi törvények előtt
- 6 milliárd dolláros reklámbevételt könyvelhetnek el az idén a közösségi szájtok
- Internetezők szociális hálózata
- Fekete adatkereskedelem a Facebookon és a Twitteren
- E-kereskedelem mobilról - 2010-ben már okostelefonról is intenzíven vásároltunk
- 2.6 millió magyar a Facebookon!
- Okostelefonnal lehet fizetni a Starbucks kávézókban
- A NextChat.hu megkezdte működését
- A Google a Yahoo és a Facebook kezdi az IPv6-os webcímek tesztelését