Mától az iWiW-en is lehet csiripelni
2010. április 8.
A hazai fejlesztők szerda esti, önszerveződő Meetup mini-konferenciáján jelentették be az iWiW és a Turulcsirip (Blogter) munkatársai, hogy az április 8-tól megnyíló iWiW Kapuban legelőször csiripes üzeneteket lehet majd továbbítani és megosztani.
Az iWiW Kapu várja a külső közösségi rendszerek, website-ok csatlakozását.
Tóth Benedek, a Turulcsirip vezetője elmondta, hogy ezt követően a csiripeket, azaz mikroüzeneteket publikáló felhasználók egyszerűen beállíthatják, hogy az üzeneteik párhuzamosan a Twitteren, iWiW-en egyszerre jelenjenek meg. Illetve az iWiW-es felhasználók is kapcsolódhatnak a Csirip üzeneteihez, rendszeréhez. Ezzel a Csirip jelenlegi napi 40 ezres rövidüzenet száma várhatóan tovább növekszik.
A Csiripen a napokban futott le az első fizetős mikroüzenet reklám. A Szponzorált Retweet-et legelőször a T-Mobile rendelte meg és a formátum lényege, hogy a csirip, azaz rövid üzenet folyamba bekerülve és „lemozogva” jelenik meg minden csiripes felhasználónak. A rövid szöveges, ám feltűnő reklámüzenet így a napi üzenet folyam részeként, integrált üzenetként jelenik meg.
A hirdetési forma újszerűségét az adja, hogy a Twitteren jelenleg nem lehet hirdetni. Viszont így a hazai hirdetők elérhetik a magyar Twitter, a Csirip folyamatosan bővülő táborát.
Kapcsolódó cikkek
- 6 milliárd dolláros reklámbevételt könyvelhetnek el az idén a közösségi szájtok
- Fekete adatkereskedelem a Facebookon és a Twitteren
- Mintegy 3,7 milliárd dollárra becsülik a Twitter értékét
- A közösségi hálók segíthetnek a világjárványok megelőzésében
- Működik az új iWiW
- Ha egyszer láttál valakit az utcán, az nem ok arra, hogy bejelöld az iWiW-en vagy a Facebookon
- Táncrajongók töltenek meg egy repülőgépet a Twitteren keresztül
- A vállalatok még csak barátkoznak a közösségi médiával
- A vállalatok még csak barátkoznak a közösségi médiával
- Továbbfejlesztik a Twitter kínai változatát