Egymilliárd ember látta Lady Gaga videóit a neten
2010. március 27.
Lady Gaga az első előadó, akinek három videóklipjét összesen egymilliárd ember nézte meg az interneten, megelőzve ezzel még a Twilight Saga ott látható változatát is.
Lady Gaga és csapata jó üzleti érzékkel igyekszik pénzre váltani a népszerűséget: az énekesnő legújabb, "Telephone" című 9 perces videóklipjében olyan márkák hirdetései kaptak helyet, mint a Monster Headphones, az LG, a Virgin Mobile, a Diet Coke, a Chanel, a HP Computers, a PlentyOfFish.com, a Polaroid, a Wonder Bread, és a Miracle Whip.
Kapcsolódó cikkek
- A szoftverhonosítás lesz a következő téma a látássérültek informatikai klubjában
- NEC szoftver a kalóz videómásolatok ellen
- iPhone OS4 720p videórögzítéssel
- eVITA: fórum az életvitelt segítő infokommunikációs technológiákról
- Online iTunes-t tervez az Apple?
- Négyszázmillió felett az internetezők száma Kínában
- Megölte testvérét a Playstation-ért
- Növekszik az internetfüggő felnőttek száma Dél-Koreában
- Internetfüggők az amerikai diákok
- Sms technológiát vásárol a Twitter