Belép a villamosenergia- és földgázpiacra a Magyar Telekom
2010. március 11.
A Magyar Telekom stratégiai célkitűzése, hogy meglévő képességeit kihasználva új üzleti területekre történő belépéssel növelje bevételeit. Ezzel összhangban a Társaság úgy döntött, hogy a magyar kiskereskedelmi energiapiacon kiterjedt értékesítési hálózatára építve földgáz és villamosenergia viszontértékesítésbe kezd.
A piaci reakciók és az ügyfél-elégedettség felmérése érdekében a Magyar Telekom első lépésben 2010. áprilistól lakossági és üzleti ügyfeleinek csak meghatározott körében indít villamosenergiai- és földgázpiaci szolgáltatást . A Társaság e kezdeti lépést követően, 2010 második félévében mérlegeli az energiapiaci szerepvállalás további lehetőségeit.
A magyar villamosenergia- és földgázpiaci liberalizáció 2009. júliusi lezárását követően lehetővé vált a Társaság számára, hogy nagykereskedelmi partnerrel megállapodást kössön, és így a viszontértékesítéshez megfelelő mennyiségű villamosenergia és földgáz álljon rendelkezésére. A Magyar Telekom meglévő ügyfelei számára összekapcsolt termékként, a telekommunikációs szolgáltatásait kiegészítve fog villamosenergia és földgázszolgáltatást kínálni.
Kapcsolódó cikkek
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- Felfüggesztették a Magyar Telekom tőzsdei kereskedését
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom száz százalékos tulajdonába került az EPT
- A Magyar Telekom 74 forint osztalékot fizet
- Az MTelekom az eredménytartalékot is igénybe veszi az osztalékhoz
- Legjobb társaságirányítás díj a Magyar Telekomnak
- A Magyar Telekom lezárja a vitatott 2007. üzleti évét is
- Egy román lap szerint a Magyar Telekom a Siveco iránt érdeklődik