Ritkábban küldik vissza az interneten vásárolt termékeket
2010. március 10.
A brit vásárlók ritkábban küldik vissza az interneten vásárolt termékeket, mint azokat, amelyeket személyesen az üzletekben választottak ki - derül ki egy friss felmérésből.
"Az európai országok közül Nagy-Britanniában van a legtöbb online vásárló, ezért mindannyiunk számára fontos lenne tudni, hogy a neten beszerzett termékek többségét hét napon belül kifogások nélkül lehet visszaküldeni" - mondta Kevin Brennan fogyasztóvédelmi miniszter, hozzátéve, hogy szeretnék, ha a vásárlók magabiztosak lennének és kiállnának az őket megillető jogokért.
Kapcsolódó cikkek
- Hogyan tehetjük biztonságossá az online vásárlást és szerződéskötést?
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- Az EU-Bizottság új szabályokkal könnyíti az internetes értékesítést
- A lelküket is eladják a figyelmetlen online vásárlók
- Vállalatok a Facebookon: szabályok nélkül
- Hatékony kézbesítő cégek lehetnek a webáruházak fejlődésének nyertesei
- Online zenebolttal érkezik az Ubuntu 10.04
- Válságban is jó üzlet a webshop
- Magyarul elérhető az egyik legnépszerűbb online kereskedési rendszer
- Jön az orosz eBay