Új vezető a Magyar Telekom PR és márkamenedzsment osztálya élén
2010. február 22.
2010. február 26-ától Györke Orsolyát nevezték ki a Magyar Telekom Csoport új PR és márkamenedzsment osztályvezetőjévé.
2010. február 26-ától Györke Orsolyát nevezték ki a Magyar Telekom Csoport új PR és márkamenedzsment osztályvezetőjévé.Györke Orsolya (37) marketing-szakközgazdász; 16 éve dolgozik marketing és kommunikációs területen. Korábban a T-Online kommunikációs igazgatója, majd a Magyar Telekom vállalati ügyfelekkel foglalkozó üzletága, a T-Systems kommunikációs vezetője volt. Pályáját hazai autóimport cégeknél kezdte, a Porsche Hungariánál a SEAT, majd a General Motorsnál a Chevrolet közép-kelet európai regionális kommunikációs vezetője volt. Új pozíciójában a Telekom márka menedzsmentjét, valamint a Magyar Telekom Csoport társadalmi szerepvállalási és PR tevékenységét irányítja.
Kapcsolódó cikkek
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- Felfüggesztették a Magyar Telekom tőzsdei kereskedését
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom száz százalékos tulajdonába került az EPT
- A Magyar Telekom 74 forint osztalékot fizet
- A Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója lett az év projektmenedzsere
- Távozik a Siemens vezér
- A Samsung Electronics élén visszatér cégéhez az adócsaló Lee Kun-hee
- Az MTelekom az eredménytartalékot is igénybe veszi az osztalékhoz