Sikeres évet zárt a Kulcs-Soft
2010. február 17.
2009 végén díjeső hullott a tavaly tőzsdére ment társaságra.
A cég második alkalommal nyert Év munkahelye díjat, amelyen belül két kategóriában (kisvállalkozások, illetve iparági szereplők) is első helyezést értek el. Ez utóbbiban még a nagy vállalati körben győztes Ericson-t és a Magyar Telekom-ot is sikerült legyőzniük.
Az eredmény feljogosítja a vállalkozást, hogy részt vegyen a 11 európai ország között az év munkahelye címért folyó versengésben. A dolgozók szavazataikkal a társaság filozófiáját is díjazták. A Kulcs-Soft-nál ugyanis nem léteznek alá- és fölérendeltségi viszonyok, nem alkalmazottakban, hanem megvalósítandó projektekben gondolkodnak. A legfőbb mérőszám a teljesítmény. S hogy az valóban kiváló legyen, ahhoz minden támogatást, segítséget megadnak a dolgozóknak és annak eléréséhez megfelelő körülményeket teremtenek.
Ugyancsak második alkalommal lett a Kulcs-Soft Superbrands díjazott. Az elsőként 2008-ban elért Business Superbrand után 2009-ben is beléphettek az elit klubba, nevezetesen B2B (Business to Business) kategóriában.
A fentieken túl a vállalat a szolgáltatást nyújtó vállalatok kategóriájában az Internet Marketing Klub és a Magyar Marketing Szövetség által közösen meghirdetett Az Év Honlapja díjat is elnyerte. A Kulcs-Soft honlapját a cég saját hét fős team-je készíti és frissíti gyakorlatilag percről percre. Ugyancsak 2009-ben lett a cég a Microsoft Gold Partnere.
Nem akadály a válság
A 2009-es esztendő e díjakat leszámítva is különös jelentőséggel bírt a Kulcs-Soft életében.
A társaság a recesszió, valamint a pénzügyi és gazdasági válság ellenére is tovább tudott növekedni. A 2008-as éves árbevételünket (620 millió forint) már 2009 novemberében elérték, s az évet 30 százalékos növekedéssel 800 millió forinttal zárták.
BÉT
A társaság 2009. október 31-én bevonult a Budapesti Értéktőzsdére, miután 2009-re biztos piacvezető pozíciót ért el a hazai piacon. A magyar cégek kb.15 százaléka használ Kulcs-Soft programot, ami évi 20 százalékos forgalomnövekedést jelent. 2010-ben az 1 milliárd forintos nettó forgalomnak is van realitása. A 25 ezer feletti ügyfélszám biztos üzleti alapot jelent a cégnek. Új technológiáik másolandó példát jelentenek konkurenseinknek. Elsőnek vezették be a magyar piacon az online tudásbázist, a bankkártyás fizetést és az online szoftvereket. Az első iPhone-ra fejlesztett magyar ügyviteli program fejlesztése is nevükhöz fűződik.
Társadalmi szerepvállalás
A társaság számára nem kötelező penzum a társadalmi szerepvállalás. Kulcs-Esély programuk keretében a környezetet védve, a kollégákat támogatva, a rászorulókat segítve dolgoznak. Egyik ilyen kiemelt programjuk a Kulcs-Esély. A programban árbevételük 0,5 százalékával támogatnak szociálisan vagy egészségileg hátrányos helyzetű gyerekeket, felnőtteket. Emellett egy-egy projektet is kiemelten segítenek, legutóbb 14 db lélegeztető maszkot ajándékoztak a Légimentőknek. 2010-ben a támogatás mértékét már 1 százalékos, ami hozzávetőleg 10 millió forintot jelent.
A társaság ideológiája, hogy nem sodródik az üzleti, piaci trendekkel, divatokkal, hanem inkább szembenéz velük, s ha kell, akár szembe is megy velük. Saját maga keresi az útját, és egyedül leli meg a zárba a kulcsot.
A cég elnök-vezérigazgatója, Kulcsár Tibor tömören így foglalta össze az elmúlt éveket: „20 évvel ezelőtt kinevettek, 10 évvel ezelőtt utáltak, most utánoznak!”
Kapcsolódó cikkek
- Michael Dell és a Silver Lake felvásárolja a Dell-t
- Sikeres évet zárt a Gateprotect
- A UPC 400 új munkavállalót vett állományba az idén
- A Dell új partnereszközzel ünnepli PartnerDirect EMEA ötödik évfordulóját
- Rózsa Iván lesz a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója
- A Synergon igazgatótanácsának tagja lett Gansperger Gyula és Naményi Péter András
- A SAS 2012-ben is rekord árbevételt ért el
- A Ricoh kitüntetése: MarCom platinum és arany díjak
- A Telenor a fenntartható vállalatok nemzetközi élvonalában
- Újabb rekordévet zárt az SAP