Superbowl szuper-reklámokkal
2010. február 9.
Amerikában élő onlinemarketing-szakértő barátunk - Horváth László - már nemegyszer tudósította a Prím Online és a Business olvasóit Amerika egyik legnagyobb showjáról, az amerikai foci szuperdöntőjéről, a superbowl-ról. Hogy mi köze egy szakmai portál olvasóinak ahhoz, hogy a New Orleans-i szentek 31:17-re legyőzték az Indianapolis-i csikókat? Nos három dolog. Egyrészt ez Amerika, és aki netán az amerikaiakkal akar üzletet kötni, annak nem fog sikerülni, ha nem érti az ottaniak lelkivilágát. Másrészt ez maga az üzlet, a világ legnézettebb eseménye a világ egyik legnagyobb marketing felhajtásával, mindenki itt hirdet, egyebek közt az ITC cégek is (közöttük pl. az Intel vagy a netes cégek sorában a Google, a Godaddy). És hát harmadsorban még ott van maga a sportcsemege is, a maga gigászi taktikai-stratégiai háborújával, ami minden szurkoló idegeit fel tudja borzolni. Úgyhogy nézzük miként látta mindezt ebben a hármas megközelítésben helyszíni tudósítónk, Horváth László.
A teljes cikk a Business Online-on olvasható el.
Kapcsolódó cikkek
- 2011-ben helyrejön az európai IT-piac
- Az Ipsos szerint nem kell félni az üzleti modellváltástól
- Kisebb az igény felnőtt tartalmakra és online játékokra
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- A magyar-szlovák kis- és középvállalkozások együttműködésének támogatása
- Fellendülőben a számítógép-piac - kérdőjelekkel
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Az orosz Szilíciumvölgy Vekszelberg vezetésével, Moszkva mellett épül
- Februárban vegyes mozgások voltak a magyar mobilpiacon
- Spórolhat a Szoftverbörzén