Web 2.0-ra váltott az LG
2010. január 30.
Arculatában és tartalmában is megújult az LG magyar weboldala, a www.lg.hu. A nemzetközi irányvonalakhoz igazított honlapon web 2.0 köntösben találhatók friss vállalati- és termékinformációk, a gyártó értékeivel összhangban pedig a letisztult felületen egyszerűbb az eligazodás.
Az LG magyar weboldalán újrastrukturált formában kapunk hasznos és érdekes információkat a vállalatról, így olvashatunk az LG Electronics történelmi mérdföldköveiről, célkitűzéseiről, az öt üzletágról, és megismerkedhetünk a cég koreai felsővezetőségével is. A vállalat beszámol a nemzetközi szponzorációs, illetve CSR gyakorlatáról, de feliratkozhatunk az LG helyi hírlevélre is, vagy böngészhetünk a magyar központ és az LG Electronics nemzetközi állásajánlatai között. A felhasználók a honlapon részletes termékinformációkat találnak, amelyeket megoszthatnak ismerőseikkel, barátaikkal a legnépszerűbb közösségi oldalakon (Facebook, iWiW). Az egyes termékeknél a műszaki leírásokon túl kapcsolódó hasznos oldalak és terméktesztek is segítenek a tájékozódásban. A vállalat igyekszik kiemelt figyelmet fordítani a felhasználók igényeinek kielégítésére a termék megvásárlása után is, így információkkal szolgál a jótálláshoz, a garanciához és az ügyfélszolgálathoz is.
A weboldal megújulásával párhuzamosan az LG elindította rajongói oldalát a Facebook-on, LG Magyarország néven, itt az érdeklődők folyamatosan friss híreket kaphatnak a vállalatról és a legújabb termékekről.
http://www.facebook.com/home.php?#/pages/LG-Magyarorszag/168483268682?ref=ts
Kapcsolódó cikkek
- LG HR500: 85 órányi HD-felvételt lehet tárolni az új Blu-ray lejátszón
- A közösségi média kihívás a hírügynökségek számára
- Az LG Electronics javította eredményeit
- LG: arccal a környezetvédelem felé
- Újabb zenemobilt kínál az LG
- Megújult az MTI honlapja
- LG MINI GD880: korlátok nélküli webes élmény
- Háromszázezer forintos tartozás a Facebook-on
- Virtuális workshop a szuperportálról
- A Twitter alapján megjósolható a termékek várható sikere