Tíz százalékos részt akar a Samsung a hordozható gépek piacán
2010. január 29.
A Samsung az idén mintegy 35 ezer hordozható számítógépet tervez eladni a magyar piacon, s ezzel 7-10 százalékos részesedésre akar szert tenni.
Szabó Pál, a Samsung Electronics Magyar Zrt. IT-üzletágának vezetője csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón elmondta: a netbook piacon 15-20 ezer gép eladásával 15-20 százalékos, míg a notebook szegmensben 10-15 ezer eszköz értékesítésével 5 százalék körüli részesedést akarnak elérni.
Az eseményen elhangzott: a Samsung tisztában van azzal, hogy a magyar piacot erősen érinti a gazdasági válság, de úgy gondolja, hogy minőségi termékekkel ilyen időszakban is lehet vásárlókat szerezni. A Samsung a magyar piacon eddig nem forgalmazott hordozható gépeket.
A Samsung 1989 óta van Magyarországon, a dél-koreai cég tavaly 20 milliárd dollár forgalmat ért el Európában.
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung megoldja a hordozható számítógépek pixelhibaproblémáját: kicseréli a notebookot
- Samsung R és N sorozatú noteszgépek
- A Samsung Electronics élén visszatér cégéhez az adócsaló Lee Kun-hee
- Három új Samsung noteszgép Intel Core i5 lapkákkal
- 3-3 új notebook/netbook a Samsungtól
- Új R-sorozatú Samsung noteszgépek
- Samsung netbook 12 órás üzemidővel
- Őrzi két számjegyű piaci részesedését a Toshiba
- Csak a notebook iránt nőtt kereslet az IT-piacon
- Rövidesen: új termékkategóriával jelentkezik magyarországon a Samsung