A Sony után az LG is piacra dobott egy OLED tévét
2010. január 5.
A nemes egyszerűséggel a puszta „OLED TV” nevet viselő készülék képernyője 15 colos, azaz nagyobb, mint a Sony XEL-1 11” megjelenítője. A készülék emellett olcsóbb is, már ha a 450 ezer forintnak megfelelő vételár olcsónak nevezhető. Az LG a Sony 2007-es, nyugodtan kísérletinek minősíthető premierjét követően jócskán kivárt, mivel a többi gyártóhoz hasonlóan egyelőre túl magasnak találta a nagyobb képernyők gyártási költségeit, az OLED pedig a jobb képminőség ellenére sem érne meg a vásárlóknak sokszoros árat egy azonos méretű LCD-hez képest.
Nagyon valószínű, hogy az LG terméke is leginkább a sajtónak szól és reklámcélokat szolgál, nem pedig rekordeladásokat célzott meg vele a dél-koreai cég. Amely egyébként a Sony mellett az OLED képernyő-technológia másik élharcosának számít, amit jól mutat, hogy a tavalyi CES kiállítás óta folyamatos rendszerességgel előrukkol egy-egy prototípussal.
Kapcsolódó cikkek
- Sharp tévék RGBY technológiával, rekord alacsony fogyasztással
- LG HR500: 85 órányi HD-felvételt lehet tárolni az új Blu-ray lejátszón
- Az LG Electronics javította eredményeit
- LG: arccal a környezetvédelem felé
- Újabb zenemobilt kínál az LG
- Hányni fogsz a 3D TV-től
- Újdonságok a Panasonic-napon
- LG MINI GD880: korlátok nélküli webes élmény
- zzEPG 2.6.2
- Red dot és iF formatervezési díjakat nyertek az LG telefonok