Papírújság videoreklám-melléklettel
2009. december 30.
Első ízben jelent meg videoreklám-melléklettel a Der Spiegel német hírmagazin.
A hetilap hamburgi és düsseldorfi előfizetői kapták hétfőn példányukat egy szétnyitható kártyalapba beépített mini folyadékkristályos megjelenítővel, amely a Volkswagen konszern Park Assist nevű automatikus parkolási információs rendszerét kezdi el propagálni kinyitáskor. A kiadó nem árulta el, hogy mennyibe kerül az új reklámhordozó.
Az Entertainment Weekly című amerikai hetilapban már tavaly nyáron feltűntek videohirdetések, amelyek a CBS televízió új sorozatait, illetve a Pepsi italgyártó termékeit reklámozták. Az érintettek akkor sem közöltek adatokat a költségről. A Der Spiegel egy menedzsere közölte, hogy a jövőben gyakoribbak lesznek az ilyen "médiumokon átívelő és vevőspecifikus" hirdetések a hetilapnál.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média kihívás a hírügynökségek számára
- Eladó a Hírszerző, az összes dolgozónak felmondtak
- Megújult a The Washington Post webes politikai hírszolgáltatása
- A németek 40 százaléka kész lenne fizetni az internetes sajtóért
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Nyereséges lehet az online lapkiadás a Google vezére szerint
- Újságírás-informatika szakot indít a Columbia Egyetem
- Fizetőssé válnak a brit online újságok
- Nyolcezren voltak a virtuális Szoftverbörzén
- Internet: egyre nagyobb szerep a veszélyeztetett állatfajok illegális kereskedelmében