Update: CRM Revolution a biztosítók számára
2009. december 8.
"Gondolkodni az ügyfelekről - élni a kapcsolatokat" mottóval üzleti reggelit rendezett december 8-án Budapesten a CRM rendszeréről ismert osztrák Update Software cég magyarországi leányvállalata.
György István, az Update hazai kereskedelmi igazgatója nyitotta meg a beszélgetést, amelyen Pacziga István a Money and More Zrt. nemrég alakult független értékesítési cég ügyvezető igazgatója és Salamon Károly, a MIS Kft. ügyvezetője banki és biztosítási szektorban érdekelt, meghívott tanácsadó vendégek az alábbi kérdéseket vitatták meg: A közvetlen vagy a közvetett értékesítési csatorna kecsegtet nagyobb üzleti eredménnyel? Hogyan lehet összehangolni a bankok/biztosítók, a független értékesítő cégek és az ügyfelek érdekeit? Hogyan tudja egy független értékesítő cég az ügyfél érdekeit képviselni a bankokkal és biztosítókkal szemben? Kié is igazából az ügyfél? Hogyan lehet win-win helyzetet kialakítani? Hogyan segít a CRM rendszer abban, hogy az ügyfelet és elvárásait jobban megértsük, és teljes körű tanácsot adjunk a számára?
A beszélgetés során elhangzott következő néhány fontosabb megállapítást idézünk:
- a nemzetközi átlagnál jobbak a magyar pénzintézeti szektor mutatói;
- a biztosítási értékesítési szervezetek, ma már nem biztos, hogy (mint korábban), a nagy bankokhoz kapcsolódnak;
- új értékesítési szervezetek szólnak bele a piac alakulásába;
- a kockázatvállalási és az értékesítési iparág bizonyos mértékben függetlenedett egymástól;
- a siker fő eleme: ki uralja az értékesítési csatornát;
- csakis a teljesen független (tanácsadó) cég képes csak optimális terméket a bank és biztosító szektorban kínálni;
- előtérbe került az ügyfélportfolió-menedzselés.
Bár a szakmai délelőttnek nem volt célja bemutatni az Update Seven CRM rendszer újdonságait, kérdésemre György István a következőkkel szolgált:
- 2010 január 1-jétől új értékesítési modellt vezet be a cég (Revolution);
- ez egy "Sotware as a Service " típusú szolgáltatás bevezetését jelenti, ami szerint az ügyfél a licencen kívül megkapja a szoftverkövetési díjat és és műszaki támogatást, egy havi fix bérleti díj fejében;
- a Revolution modell eredményeképpen lényegesen lerövidül a bevezetési idő és csökkennek az ügyfél költségei.
Kapcsolódó cikkek
- Online alapú szoftverrendszer megoldás a Kulcs-Softtól
- Egyedülálló a piacon: szolgáltatásként kínált CRM az update-től
- Kulcs-CRM
- SAP CRM minden szinten
- SAP CRM minden szinten
- update software Magyarország Kft.: új ügyvezető igazgató
- A válság túlélésének kódja: CRM
- Szoftverüzletágat indított a CompLex
- Érzelem- és beszédfelismerés integrációja hangrögzítéssel
- Update az UniCredit Banknál