Változásokat sürget a Nokia marketingfőnöke
2009. november 29.
Anssi Vanjoki, a Nokia marketingfőnöke egy német hetilapnak nyilatkozva kifejtette, hogy cégének az eddiginél jóval nagyobb hangsúlyt kell fektetnie a mobil internetes megoldásokra, a siker érdekében pedig hosszú távon a készülékgyártási üzletág eladását sem tartja kizártnak.
Érdekes részlet, hogy az interjúban a világ első számú mobiltelefon-gyártójának marketingigazgatója nem zárja ki annak a lehetőségét, hogy egyszer a jövőben túladjanak a társaság jelenlegi fő tevékenységét jelentő készülékgyártási üzletágon, amennyiben ez szükséges a sikeres struktúraváltáshoz. Pedig a Nokiának a válság nehézségei közepette is hatalmas előnyt jelent nagy volumenű és változatos gyártási kapacitása, amelynek révén a piac 40 százalékát képes ellátni készülékekkel, a teljes mobiltelefonos termékkört lefedve.
Kapcsolódó cikkek
- Jön az első Symbian 3 alapú mobiltelefon
- Árakat csökkent a Nokia, késik az új Symbian szoftver
- Nokia C3, C6, E5: Középpontban az üzenetküldés és a közösségi kapcsolatépítés
- A világ legtökéletesebb okostelefonja
- A korábban becsültnél nagyobb a mobiltelefonok világpiaca
- Bemutatkozott a Nokia C5
- A Nokia hivatalosan elismerte, hogy csalódást okozott az N97-tel
- Nokia 6303i classic telefon e-mail/IM támogatással
- Rejtélyes Nokia készülék a neten
- A Nokia szerint szinte minden Apple termékben tőlük loptak