Megjelent az EMC My Documentum termékcsaládja
2009. november 29.
A mai üzleti felhasználók elvárják, hogy éjjel-nappal hozzáférjenek az információkhoz, azonban nem akarják az idejüket vesztegetni azzal, hogy több alkalmazás között keresgéljenek, vagy új eszközöket tanuljanak meg. Az általánosan használt eszközök – például a Microsoft Outlook, Microsoft Windows Explorer, Microsoft SharePoint – integrációjával a My Documentum termékcsalád minden asztali rendszerre kiterjeszti a kifinomult ECM-funkciók előnyeit, így az IT-szervezetek elfogadottabbá tehetik a megoldást az információ-feldolgozó munkatársak számára és javíthatják a Documentum megoldás megtérülését.
Az EMC Corporation az athéni Momentum Europe konferencián bejelentette az EMC My Documentum megjelenését, amely a szervezet minden tagja számára lehetővé teszi az EMC Documentum vállalati tartalomkezelő rendszer szolgáltatásainak használatát, közvetlenül a szokásos asztali alkalmazásokból és ismerős felületekről. A My Documentum eszközökkel az összes üzleti szempontból kritikus fontosságú információ elérhető, felügyelhető és archiválható a szabályozási és megfelelési követelményeknek megfelelően, anélkül, hogy a felhasználóknak el kellene hagyniuk a mindennapos alkalmazások jelentette környezetet.
Az EMC My Documentum termékcsalád
- EMC My Documentum for Outlook az Outlook natív felületén található szolgáltatások, menük és eszköztárak teljes körű használatával iktathatók, tárolhatók, kereshetők és felügyelhetők a Documentum tárban. A My Documentum for Outlook legújabb kiadásának jellemzői: szorosabb integráció az Outlook menükkel, eszköztárakkal, keresési és mappastruktúrákkal a gyorsabb megtanulhatóság érdekében. A felhasználók egyszerűen áthúzhatják a leveleket és a csatolmányokat az adattár mappáiba és közvetlenül az Outlook felületéről adhatják meg a tulajdonságokat, jogosultságokat, verziókat és helyeket. Használati tökéletesítések, például az Outlook szabályok támogatása a tartalomimportálásnál és egylépéses küldési-mentési művelet. A tár offline elérése, és újracsatlakozáskor a változások automatikus szinkronizálása.
- EMC My Documentum for SharePoint zökkenőmentes, közvetlen hozzáférést nyújt a Documentum tárban kezelt tartalomhoz a SharePoint felhasználói felületén keresztül. Az ügyfelek egyszerűen bővíthetik a SharePoint kezelőfelületét a Documentum-specifikus funkciókkal a virtuális dokumentumok, életciklusok és átadások kezeléséhez, valamint használhatják a fejlett keresési szolgáltatásokat a Documentum könyvtárakban is.
- EMC My Documentum for Desktop biztosítja a Documentum tárban tárolt tartalom elérését, mentését és védelmét a Windows Explorer, az Apple Macintosh Finder és a Microsoft Office programok használatával. A My Documentum for Desktop legújabb kiadása nagyobb teljesítményt és jobb méretezhetőséget kínál.
- EMC My Documentum Offline új, egyszerűsített kliensprogram a mobil felhasználók számára, hogy elérhessék a leggyakrabban használt tartalmak legfrissebb változatát akkor is, ha nem csatlakoznak a Documentum tárhoz. A tartalom előfizethető, módosítható és törölhető offline állapotban is, az újracsatlakozáskor pedig automatikusan szinkronizálódik. A My Documentum Offline teljesen integráltan működik a Microsoft Windowszal.
Kapcsolódó cikkek
- EMC-VMware-Intel: átfogó megoldások feldolgozásifelhő-környezetekhez
- Bővíti biztonsági konzultációs szolgáltatásait az EMC
- Rekord negyedik negyedéves bevételt ért el az EMC
- A Xerox az Affiliated Computer felvásárlásával az élre tört
- Az EMC felvásárolja az amerikai Archer Technologiest
- Tároló- és információkezelés új korszaka: EMC FAST
- Asztali és noteszgépekre is kiterjesztett EMC Avemar
- VMware View-t javító termékeket és szolgáltatásokat kínál az EMC
- Együtt fejleszt az Adobe és a Canon
- Integrált dokumentummenedzsment rendszer SAP Business One felhasználóknak