12 milliárd dollárt ér az SAP márka
2009. november 27.
Az SAP a BusinessWeek/Interbrand által közzétett, 100 legjobb globális márkát jegyző listán a 27. helyezést érte el. Ezzel a tavalyi évhez képest négy hellyel javította pozícióját a szoftvercég, melynek márkaértékét 12, 1 milliárd dollárra becsüli az összeállítás.
A lista készítői megjegyzik: „ az SAP az új globális kampányával –’Eljött az ideje egy átlátható, új világnak’- azt a vizionárius, és erőteljes jelenlegi szerepét mutatja be, melyet szoftverei jelentenek az üzleti kapcsolatokban.”
Mint ismeretes, a világ üzleti folyamatainak fele érint SAP rendszereket.
Kapcsolódó cikkek
- Fenntarthatósági szoftverben éllovas partnerét veszi meg az SAP
- Tovább változik az SAP felsővezetése
- Visszatér az SAP a kettős ügyvezetéshez
- Az SAP 2009-es eredménye csökkent, de az idén javulást vár
- Átszervezéssel kezdi az évet az SAP
- Siemens-SAP együttműködés erőművek IT rendszereiben
- A vártnál kisebb a profitja az SAP-nak
- Termékhamisítás elleni céget alapít a Nokia és az SAP
- Tizenöt százalékos növekedést tervez SAP
- Széndioxid-menedzsmenttel foglalkozó szoftvercéget vesz az SAP