Létrejött ­a Nemzeti Segélyvonal

A Magyar Telekom T-Home/T-Mobile kommunikációs igazgatósága az NSV létrejöttéről tájékoztatta ma szerkesztőségünket. Lakossági Szolgáltatások otthonokhoz kapcsolódó (T-Home-), illetve mobil kommunikációs (T-Mobile-) vonalairól, a Magyar Telekom hálózatából hívható Nemzeti Segélyvonal (NSV) célja, hogy sokakat érintő, váratlan katasztrófa vagy vészhelyzet esetén a lakosság azonnal megsegíthesse a bajbajutottakat. A 1752-es hívószám tárcsázásával elérhető NSV újdonsága, hogy segítségével a támogatások gyorsan, néhány napon belül, készpénzben, szakszerűen és nyilvánosan jutnak el a kárvallottakhoz.

A Nemzeti Segélyvonal Alapítvány kuratóriumában az öt legnagyobb magyar karitatív szervezet – a Katolikus Karitász, a Magyar Baptista Szeretetszolgálat, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Magyar Vöröskereszt – valamint az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság vezetői döntenek a gyűjtések meghirdetéséről és az adományok felhasználásáról.

Két rendkívüli esemény közötti időszakban az alapítvány készenléti számláján fogadja a működését segítő és a jövőben bekövetkező tragédiák áldozatainak szánt adományokat.
Az alapítvány által működtetett www.nsv.hu honlapon folyamatosan nyomon lehet követni a hívásszámok alakulását, ahol a működés részleteiről, például az adományozás után igényelhető adóigazolásról is tájékozódni lehet.

„A Magyar Telekom sokrétű adományozási és támogatási tevékenységet végez, ennek folyamatába illeszkedik a Nemzeti Segélyvonal létrehozásában és működtetésében vállalt aggregátori szerepünk” – mondta Winkler János, a Magyar Telekom Nyrt. vezérigazgató-helyettese. A Nemzeti Segélyvonal Alapítvány 1752 telefonszámának hívásával gyorsan és közvetlenül 250 forintot lehet adományozni, amely hívószám jelenleg csak a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából, a T-Home és T-Mobile vonalain hívható.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció