Az adósságbehajtás új generációja

A SAS behajtásoptimalizáló megoldásával jelentősen csökkenhet a vállalatok kinnlévőségének mértéke.

Legyen szó hitelintézetről, telekommunikációs cégről vagy közszolgáltatóról, az adósságbehajtás kiemelt figyelmet igénylő terület, hiszen az ügyfelek általában érzékenyek arra, hogyan, mikor és miért keresik fel őket a szolgáltató cégek, intézmények. A legtöbbször az a probléma, hogy a szervezetek rossz csatornákat választanak, vagy az adott csatornákat nem a megfelelő ügyfeleknél vetik be, így a kívánt válaszreakció elmarad. A leghatásosabbnak tartott call centeres telefonhívások például a legdrágábbak is egyben, így alkalmazásuk nem minden esetben nevezhető a legjobb megoldásnak. A szóban forgó üzleti analitikai szoftver azonban előrejelző képességeinek köszönhetően hatékonnyá teszi a kommunikációt – legyen szó call centerről, emailről, IVR automata hívórendszerről vagy SMS-ről. Az eredmény nagyobb realizált bevétel, alacsonyabb költség.

A SAS legújabb analitikai eszköze olyan ügyfél-viselkedési modelleket épít fel, amelyek segítenek meghatározni, mely ügyfelek reagálnak a megkeresésre a legnagyobb valószínűséggel, milyen csatornákon keresztül érhetjük el őket legjobban, és mekkorák a várható költségek. Az alkalmazás motorja egy optimalizációs eszköz, amely különböző feltételek mellett (pl. kontaktusok minimális száma vagy maximális költségvetés) meghatározza az optimális megkeresési módszerkombinációt, ezáltal maximalizálja a bevételt, vagyis a behajtott követelést. Az eszköznek elsősorban  a pénzügyi és a telekommunikációs piacon, az energetikai és a közüzemi szektorban vehetik hasznát.

A behajtás-optimalizáló megoldást már sikerrel alkalmazza többek között Ausztrália egyik vezető pénzügyi intézménye, ahol a szoftver a bevezetése óta 300%-os megtérülést eredményezett.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció