A Magyar Telekom a fizetős tévépiac vezetője akar lenni öt éven belül
2009. november 6.
A Magyar Telekom vezetőjévé kíván válni a magyar fizetős tévépiacnak öt éven belül - mondta a vállalat elnök-vezérigazgatója egy csütörtöki konferenciahíváson.
Christopher Mattheisen közölte, ebben a szegmensben jelenleg 22-23 százalékos a Magyar Telekom piaci részesedése, míg a múlt év közepén 10-15 százalék volt.
Az elnök-vezérigazgató hangsúlyozta, lehetőség van a piaci részesedés további növelésére az előfizetők számának a folyamatos növekedése alapján.
A fizetős tévépiac a műholdas, az internet alapú és a kábelszolgáltatást foglalja magában.
Kapcsolódó cikkek
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- Felfüggesztették a Magyar Telekom tőzsdei kereskedését
- Öt elektronikus hírközlő hálózatot értékesített a TvNetwork
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom száz százalékos tulajdonába került az EPT
- A Magyar Telekom 74 forint osztalékot fizet
- Az MTelekom az eredménytartalékot is igénybe veszi az osztalékhoz
- Legjobb társaságirányítás díj a Magyar Telekomnak
- Belép a villamosenergia- és földgázpiacra a Magyar Telekom