Új generációs utasokat kiszolgáló rendszer a Malévnál
2009. október 26.
Az Amadeus Altéa utaskiszolgáló szolgáltatási platformra átállás első szakaszában a magyar légitársaság idén augusztusban megújította az on-line foglalási rendszer motorját. A projekt várhatóan 2010 végén zárul.
Novemberben az ülőhelyek kezelésének (inventory) területén történik meg az átállás, a hozzá kapcsolódó fejlesztésekkel és módosításokkal. Az Amadeus Altéa rendszer bevezetése szerves része a Malév új, dinamikus értékesítési stratégiájának. A légitársaság arra számít, hogy ez az intézkedés kapacitásbővüléssel, s ezzel összefüggésben utasszám növeléssel jár majd.
A platform bevezetése révén a Malév versenyelőnyre tesz szert azokkal a légitársaságokkal szemben, amelyek régebben bevezetett utaskiszolgáló rendszerekkel támogatják a működésüket. Az Amadeus Altéa használatával a jegyek lefoglalása és az út megtervezése egyszerűbb és átláthatóbb lett a légitársaság utasai számára, de az így már gyors, innovatív technológia alapján működő egységesített platformon dolgozó alkalmazottak is jól járnak.
Könnyebb integráció
Az Amadeus által kifejlesztett Altéa rendszer lesz a oneworld szövetség tagjai által használt leggyakoribb utaskiszolgáló rendszer. A oneworld olyan tagjai, mint a British Airways, a Finnair, az Iberia, a LAN és a Qantas már jelenleg is az Amadeus-t használják fő informatikai platformként, míg a Cathay Pacific partner légitársaság és a már taggá választott Mexicana most tér át a rendszerre.
Az Amadeus Altéa Ügyfélkezelő Rendszer használata révén a Malév - mint a oneworld szövetség tagja - zökkenőmentes integrációt valósíthat meg a többi oneworld tag informatikai rendszereivel, és a sajátját ezekhez a rendszerekhez tudja igazítani.
A központosított ügyféladatbázis kezeléssel sokkal könnyebbé vált az információk átvitele a repülőjegy lefoglalásától kezdve egészen a check-in-ig. A Malév munkatársai gondoskodnak az egyenletes és a korábbinál magasabb színvonalú kiszolgálásról, amelyhez egyedi, megosztott utasprofil áll a rendelkezésükre minden olyan helyen, ahol az ügyfelekkel érintkeznek.
Kapcsolódó cikkek
- Budapest Airport okostelefonos alkalmazás
- PocketGuide mobilalkalmazást kínál Wizz Air
- Virtuális „check-in” alkalmazás a Lufthansától
- Fedélzeti internet az Air France és a KLM járatain
- Repülőszimulátor-rajongók visszahozzák a Malév gépeit Budapestre
- Megjelent az első beszámoló a Malév végnapjairól: friss és izgalmas e-könyv született az égi történet földi valóságáról
- PayPalt is elfogad a Malév
- Már PayPalt is elfogad a Malév
- Rábízható-e számítógépekre a légi irányítás? - Többféle előnnyel járna
- Repülés közben is használhatnak majd WiFi-t az Air China gépein