Megalakult az IAB Hungary médiaszekciója

Az Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) magyarországi szervezete, a 2008 novemberében elindított IAB Hungary - melyet a Magyar Reklámszövetség képvisel hazánkban - létrehozta a digitális médiában érdekelt  médiatulajdonos tagja számára az IAB médiaszekció/MOHI munkacsoportját.

A 2009. október 2-án tartott alakuló ülésen a résztvevők elfogadták a munkacsoport alapszabályát, valamint egyhangúlag Kardos Gábort, az Index ügyvezető igazgatóját választották a médiaszekció vezetőjének, akit az

IAB Hungar

y elnöksége felkért a szervezet vezetésére.

Novák Péter, az IAB Hungary elnöke, a Magyar Reklámszövetség alelnöke kiemelte: „Rendkívül fontosnak tartom, hogy a hazai online médiában érdekelt médiavállalkozások a MOHI megszűnését követően úgy döntöttek, hogy az IAB Hungaryn belül fognak tevékenykedni. Médiaszekciónk a jelenlegi 25 cégből álló tagsága minden eddiginél szélesebb körű médiaoldali szerveződést jelent, melyhez további cégek jelezték már csatlakozási szándékukat.”

Kardos Gábor, a médiaszekció vezetője a céljaikkal kapcsolatban elmondta:  „A MOHI meghatározó jelensége volt a magyar online média fejlődésének az elmúlt években: kulcsszerepe volt abban, hogy a piaci szereplők reális képet alkothassanak az online reklámpiac méretéről, alakulásáról. Ezt, és kicsit többet kívánunk elérni az immár IAB keretek között újjászerveződő médiaszekcióban. Egyfelől tehát szeretnénk újra rendszeresen publikálni hiteles, lehetőleg pontos hirdetési bevételi adatokat – ennek rendszerét ki kell dolgoznunk. Másfelől az online média szereplői közti egyeztetések működő fórumává kívánjuk tenni a szekciót, hogy a fontosabb iparági kérdésekről együtt gondolkodjunk, érdekeinket összehangoltan képviseljük.”

Az IAB Hungary tagjai:
4Kids Meseportál, AB&C Media Sales, Adaptive Media, Addict Interactive, Adverticum, AGB Nielsen, Arcus Interactive Group, Axel Springer-Budapest, Bin Direkt, Blogter.com, Café Reklám, Carnation, CEMP, CIB Bank, Danubius Kereskedőház, EST Mediagroup, Euro RSCG, Evomedia, Expressz, FastBridge, Gemius, GfK, Gmedia, Google, Habostorta, HVG Online, HWSW, Inform Media, Ipsos, Iroda.hu, Kirowski, Klikkmánia, Lastminute Advertising, Magyar Telekom, Magyar Televízió, MarkCon, Maximize, MEC Interaction, Medián, Microsoft, MindShare, MOL, Nexus Reklámügynökség, NRC, Onlinemarketing.hu, Optimusz, Origo, Pannon Lapok Társasága, Ringier, Sanoma, Stop.hu, TNS Media Intelligence, TV2, Vodafone.

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció