SAS kampánymenedzsment megoldás a DT-nál
2009. szeptember 28.
A Deutsche Telekom a A SAS kampánymenedzsment alkalmazásával a T-Home és a T-Mobile nemzetközileg is egységesíti és optimalizálja ügyfélkezelését.
A német Deutsche Telekom AG nemzetközi szinten is a SAS kampánymenedzsment megoldását választotta, mint standard alkalmazást a T-Home és T-Mobile üzletágainál. A SAS közvetlen összehasonlítás alapján nyert versenytársaival szemben. Ezen a területen a németországi T-Home-nál már korábban is sikeresen alkalmazták a SAS Kampánymenedzsment megoldását. A telekommunikációs vállalatcsoport a SAS kampánymenedzsment eszközét nemcsak a T-Home-nál, de nemzetközi szinten és a T-Mobile- üzletágnál is standard alkalmazásává teszi.
A fenti megoldással a Deutsche Telekom még precízebb szolgáltatási profilokra (Service Profile) kíván szert tenni, még közelebb kerülve ügyfeleihez, hogy minden egyes igény pontosabban és akár egyénileg is kielégíthető legyen. A rendszer bevezetésével a vállalat a jövőben sikerrel aknázhat ki nemzetközi szintű szinergiahatásokat és ez idáig kihasználatlan potenciálokat.
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett a SAS Visual Analytics új verziója
- A Deutsche Telekom partneri együttműködésre lépett a Depeche Mode-dal
- A SAS 2012-ben is rekord árbevételt ért el
- A SAS 2012-ben is rekord árbevételt ért el
- A SAS új K+F részleggel erősít a csalás elleni küzdelemben
- A „nagy adat" megszelídítése ügyfélintelligenciával
- 100 gigabites adat-összeköttetés Genf és Budapest között
- Élmezőnyben a SAS az adatminőség-biztosító megoldások piacán
- Bevetésre kész a nano-SIM
- Továbbra is a SAS uralja a fejlett elemző eszközök világpiacát