SAS kampánymenedzsment megoldás a DT-nál

A Deutsche Telekom a A SAS kampánymenedzsment alkalmazásával a T-Home és a T-Mobile nemzetközileg is egységesíti és optimalizálja ügyfélkezelését.

A német Deutsche Telekom AG nemzetközi szinten is a SAS kampánymenedzsment megoldását választotta, mint standard alkalmazást a T-Home és T-Mobile üzletágainál. A SAS közvetlen összehasonlítás alapján nyert versenytársaival szemben. Ezen a területen a németországi T-Home-nál már korábban is sikeresen alkalmazták a SAS Kampánymenedzsment megoldását. A telekommunikációs vállalatcsoport a SAS kampánymenedzsment eszközét nemcsak a T-Home-nál, de nemzetközi szinten és a T-Mobile- üzletágnál is standard alkalmazásává teszi.

A fenti megoldással a Deutsche Telekom még precízebb szolgáltatási profilokra (Service Profile) kíván szert tenni, még közelebb kerülve ügyfeleihez, hogy minden egyes igény pontosabban és akár egyénileg is kielégíthető legyen. A rendszer bevezetésével a vállalat a jövőben sikerrel aknázhat ki nemzetközi szintű szinergiahatásokat és ez idáig kihasználatlan potenciálokat.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció