Megújult Magyarország első online piactere
Közel 200 ezer ajánlat a Depóban
2009. augusztus 31.
Megújult Magyarország első online piactere, a Depo.hu. Az új design, a logó és a zöld-narancs színek frissebb, lendületesebb megjelenést adtak az oldalnak, emellett a honlap letisztultabb, áttekinthetőbb lett, így könnyebb navigációt biztosít. Az új oldalon a felhasználói igényeknek megfelelően hangsúlyeltolódás is megfigyelhető. "A kínálatunkban ma már több mint 250 forgalmazó közel 200 ezer ajánlata található meg. Ugyan a legtöbben eddig elsősorban a számítástechnikai és műszaki cikkek gyűjtőhelyeként ismerték az oldalt, és a korábbi főoldal is ezt a látszatot keltette, a forgalom egyre nagyobb részét a termékskála tudatos bővítését reprezentáló új kategóriák - mint például a Lakberendezés, a Ruházat és kiegészítők, az Egészség és szépség vagy akár az Élelmiszer - adják. Ezeket a megújult Depo.hu-n még hangsúlyosabban jelenítjük meg, megkönnyítve a felhasználóknak a termékek elérését - mondta Szabari László, a Hírek Média Depo.hu üzletágának igazgatója. A piactér így - túllépve kezdeti profilján - univerzális áruházzá alakult, amely amellett, hogy kényelmes és gyors böngészést tesz lehetővé a felhasználók számára, az árak összehasonlítására is kiváló eszközt kínál. Az áruházban ugyanis jelenleg egy termékre átlagosan 2-3 különböző ajánlat jut.
Árfigyelő és szolgáltatáskereső
Az üzemeltetők a Depo.hu frissítése során hasznos kiegészítő szolgáltatásokat is integráltak az oldalba. Így a fotókidolgozó helyek mellett a legkülönbözőbb szervizek - a laptopszerviztől a klímáson át a mosógépszerelőig - elérhetőségei is megtalálhatók a weblapon. A legkedvezőbb ajánlatok, akciók kiemelése és az árfigyelő szolgáltatás (a látogató e-mailértesítőt kérhet arról, ha a választott termék ára egy adott összeg alá megy) segítségével a felhasználók - a rendkívül széles kínálat ellenére is - könnyen rátalálhatnak a legkedvezőbb lehetőségekre.
A termékek közti böngészést a miner.hu vertikális keresőszolgáltatás motorjának integrálása segíti. "Az oldalon már mintegy 200 ezer ajánlat szerepel, így a hatékony keresés biztosításához már összetett algoritmusokra van szükség. A Depo megújulásával egy időben a miner.hu is funkcióbővítési lehetőségeket keresett, így kölcsönösen előnyös stratégiai együttműködést kötöttünk. Ők az adatbázisunk felhasználásával kiterjesztették a kategóriák körét, ennek köszönhetően az eddig elsősorban blog- és fórumkeresőként ismert oldalon már termékek is kereshetőek. Számunkra pedig egy, már a piacon is bizonyított profi partner működteti a keresőt, és a fejlesztési idő is jelentősen lerövidült" - magyarázta az együttműködés hátterét Szabari.
Kapcsolódó cikkek
- Elkészült a Depo.hu ünnepi toplistája
- Hazai online vásárlási szokások
- Bevételnövelő megoldás tartalomszolgáltatóknak
- Új elszámolási rendszert vezet be a Depo.hu
- 857 millió vásárló az interneten
- Idén fotónyomtató kerül a fák alá
- Tömeges feltöltődés a Depón
- kereskedj.hu: újabb internetes piactér indult
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- 10 tipp a biztonságos karácsonyi online vásárláshoz