Országos tv-csatornákon is látható lesz a pályázatgyőztes T-Mobile reklámfilm
2009. augusztus 18.
Augusztus 20. és augusztus 31. között három országos tv-csatornán, az RTL Klubon, a TV2-n és az m1-en is látható lesz a T-Mobile reklámfilm-készítő pályázat győztes filmje. Az 1 perces reklámfilm a márciusban „Én reklámom” címmel meghirdetett pályázatra készült, és a T-Mobile szélessávot népszerűsíti.
A 20-ától látható spot Imrei Szilárd főiskolás alkotása, és újszerűen, egyszerű animációs eszközökkel, rajzolt figurákkal, egy gyerek szemszögéből mutatja be a mobilinternet előnyeit és lehetőségeit. A film alkotója és a T-Mobile egyaránt úgy érzi, hogy a reklámfilm annak megközelítési módja és a megszokottól eltérő vizuális megoldásai miatt különleges színfoltot jelent majd a televízióban.
A T-Mobile az „Én reklámom” pályázatot 2009. március 30-án írta ki, amelynek témája a „T-Mobile szélessáv, az én internetem” volt. A 18. életévüket betöltött pályázók május végéig nevezhettek úgy, hogy az elkészült 15-60 másodpercnyi alkotást a verseny kapcsán létrehozott www.enreklamom.hu című weboldalra feltöltötték.
A pályázatra elkészült alkotások száma messze meghaladta a várakozásokat, több mint 330 értékelhető pályamunka érkezett. Az ezeket elbíráló öttagú zsűri tagjai Herendi Gábor filmrendező-producer, Winkler Nóra televíziós műsorvezető, Szigeti Péter, a Kreatív szaklap főszerkesztője, Langsteiner Marianne, a T-Mobile marketingigazgatója, valamint Liptay Gabriella, a T-Mobile kommunikációs vezetője voltak. A szakmai szempontok alapján kiválasztott legjobb alkotást Imrei Szilárd készítette, aki így a fődíj, az 1 millió Ft értékű FHB-bankkártya boldog tulajdonosa lett.
A zsűri a sok értékes pályaműre tekintettel további két különdíj odaítéléséről is döntött. A „Legjobb geg” különdíjat az „Egy apró dolog, ami megnyitja a világot” című film készítője, Szabó Péter kapta, a „Legjobb szereplő” különdíjat pedig Sebestyén Gábor kapta hiteles alakításának elismeréséül. A közönségdíj nyertesei, Plesoczki István és Balázs Máté, egy-egy 200 ezer Ft értékű bankkártyát vihettek haza.
Kapcsolódó cikkek
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Akciós reklámújságok hatásai
- Bitekbe kódolt "első pillantás"
- Kihirdették a T-Mobile és a Ludwig Múzeum videoklip-pályázatának nyerteseit
- Kihirdették a T-Mobile mobilinternet pályázatának győzteseit
- Az internet megerősödve fog kikerülni a válságból
- Nem érintette a válság a magyar online reklámpiacot
- Mobilinternetes pályázat középiskolásoknak
- Veszélyben a Yahoo-Google reklámszövetség
- TV sorozatok a YouTube-on - reklámmal