A nagyhalászi gólyablog sétarepülést nyert
2009. július 21.
A nagyhalászi gólyablog sétarepülést nyert fődíjként a Goldenblog 2009. évi Twitter-versenyén.
Új és növekvő közösséget sikerült megszólítani a nagyhalászi gólyafészek történeteivel. Az elmúlt 1 évben 120 ország 1,5 millió látogatója volt kíváncsi a hazai gólyakamerákra. A twitteres oldal győzelmével a szervezők arra számítanak, hogy ez a szám növekedni fog.
"Elmondható, hogy egy új és egyre növekvő közösséget sikerült elérnünk gólyás híreinkkel, amire a jövőben is építhetünk, ha népszerűsíteni szeretnénk a gólyákat, a gólyavédelmet és általában a madárvédelemmel kapcsolatos programokat" - írta Nagy Károly, a nagyhalászi blog és twitter szerzője a nagyhalaszgolyakamera.blogspot.com. oldalon.
A Goldenblog hagyományos blogversenyt immár ötödik alkalommal indította útjára a hvg.hu; idén először lehetett Twitter mikroblog kategóriában nevezni, ahol a 140 karakteres bejegyzések mögül kirajzolódó személyiség volt a zsűri értékelésének fő szempontja.
Kapcsolódó cikkek
- Boldogabbá teszi a nőket a technológia
- Feliratkozásra kényszerítő veszélyes hibát javított a Twitter
- A közösségi média kihívás a hírügynökségek számára
- Sms technológiát vásárol a Twitter
- Tartanak a kisvállalkozások a közösségi média veszélyeitől
- Reklámok a Twitteren is
- Háromszázezer forintos tartozás a Facebook-on
- Virtuális workshop a szuperportálról
- A Twitter alapján megjósolható a termékek várható sikere
- Mától az iWiW-en is lehet csiripelni