Az első negyedben 5 százalékkal csökkent az internetes hirdetések bevétele az Egyesült Államokban
2009. június 8.
Az Interactive Advertising Bureau (IAB) nevű szervezet becslései szerint az elő negyedben 5,5 milliárd dollárt ért el a bevétel.
Az IAB vezetője szerint a gazdaság élénkülésével a bevételek is felfutnak majd, és az interaktív média további piaci részesedést szerez, mivel a cégek jobban figyelnek hirdetéseik hatékonyságára.
Kapcsolódó cikkek
- 2011-ben helyrejön az európai IT-piac
- Az Ipsos szerint nem kell félni az üzleti modellváltástól
- Méregdrága lesz az iPhone-reklám
- Kisebb az igény felnőtt tartalmakra és online játékokra
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- A magyar-szlovák kis- és középvállalkozások együttműködésének támogatása
- Fellendülőben a számítógép-piac - kérdőjelekkel
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Mobiltelefonos reklámszolgáltatást tervez az Apple
- Az orosz Szilíciumvölgy Vekszelberg vezetésével, Moszkva mellett épül