A Facebooktól érkezett vezetővel újul meg a MySpace
2009. május 29.
Újításokra van szükség a MySpace közösségi portál háza táján, hogy az oldal versenyben tudjon maradni a Facebookkal - erre a következtetésre jutottak a MySpace új vezetői, akik közül az egyik éppen a nagy riválistól érkezett a közelmúltban.
A MySpace-oldalt gyakran érik bírálatok, amiért technológiailag elmarad riválisától. A portál felhasználóinak száma is megrekedt a 130 milliós határnál, míg a Facebook már 200 millió tagot számlál. "Természetesen mostanság nem mi számítunk a sajtó kedvencének. Azt hiszem, ez elég világos" - mondta Van Natta.
A kaliforniai székhelyű MySpace abban különbözik a Facebooktól, hogy lehetővé teszi felhasználói számára a "szuperkreativitást", vagyis hogy saját maguk tervezzék meg profiljukat.
Kapcsolódó cikkek
- Amerikában a kiberkalózok a közösségi oldalakon támadnak
- A szoftverhonosítás lesz a következő téma a látássérültek informatikai klubjában
- 24 órán belül már a második támadás a Facebook-felhasználók ellen
- Kijavították a bizalmas adatokat kiszolgáltató hibát a Facebookon
- eVITA: fórum az életvitelt segítő infokommunikációs technológiákról
- Négyszázmillió felett az internetezők száma Kínában
- Megölte testvérét a Playstation-ért
- Növekszik az internetfüggő felnőttek száma Dél-Koreában
- Négy amerikai szenátor adatvédelmi aggályait fejezte ki a Facebooknak
- Internetfüggők az amerikai diákok