rEVOLUTION: 57% növekedés a kkv piacon
2009. március 28.
Terv fölötti teljesítéssel, 57%-kal növelte a mikro- és kisvállalati piacról származó bevételeit a rEVOLUTION Software 2008-ban. A rEVOL Express üzletág 88 millió forinttal járult hozzá cég árbevételéhez. A növekedés egyik motorja az ügyfelek elégedettsége.
A 2008-as évben 88 millió forint árbevételt ért el a rEVOLUTION Software kisvállalati üzletága a rEVOL Express számlázó és ügyviteli programcsomagból. Az eredmény 57%-kal magasabb lett az előző évinél, és meghaladta a terveket is. A várhatóan stagnáló vagy kismértékben visszaeső piacon a cég az idei évre 100 millió forint fölötti árbevételt tervez a kisirodai szegmensből.
A növekedés egyrészt a tavaly bevezetett terméktámogatási rendszernek, másrészt a meglévő ügyfelek elégedettségének köszönhető. A terméktámogatási rendszer bevezetésének fő célja az volt, hogy az ügyfelek biztonságosabb, kiszámíthatóbb konstrukció keretében használhassák a programot. Az éves terméktámogatási díj befizetésével ugyanis az felhasználók folyamatosan megkapják a frissítéseket, illetve lehetőségük nyílik a telefonos konzultációra. A rendszer hasznosságát bizonyítja, hogy az ügyfelek mintegy 60%-a folyamatosan él ezzel a lehetőséggel. Ez, valamint a partnerek visszajelzései alapján végzett folyamatos termékfejlesztés egyértelműen növelte a meglévő ügyfelek elégedettségét.
Az ügyfelek elégedettségéről ez év januárban készített felmérést a rEVOL Express csapata. „Megtisztelő eredményeket hozott a kutatás, nagyon örültem, hogy 350-en kitöltötték a kérdőívet” – mondta Kőrös Bernadett, az üzletág értékesítési és marketing csoportvezetője. „Az ügyfelek 66%-a kimagaslóan elégedett a programmal, vagyis 10-es skálán 9-es vagy 10-es értékelést adott. A kérdőívben lehetőség volt szöveges válaszadásra is, melynek során az ügyfelek hasznos funkciókat, használatot megkönnyítő módosításokat javasoltak. Ezeket figyelembe fogjuk venni a termékfejlesztésnél.”
A szoftver legfőbb hozadékaként a válaszadók azt jelölték meg, hogy az adminisztrációra fordítandó idejük jelentősen lecsökkent. A válaszadók emellett a szoftver gyors működését, a rEVOLUTION munkatársainak szakmai felkészültségét és segítőkészségét értékelték a legmagasabb pontszámmal. A javítandó területek között elsősorban a munkatársak elérhetőségét említették, így a rEVOLUTION az elmúlt hónapban bővítette és átszervezte a rEVOL Express csapatát, illetve saját telefonos menürendszer bevezetését tervezi. Emellett a kutatásból az is kiderült a rEVOLUTION munkatársai számára, hogy a felhasználók nincsenek teljes körűen tisztában a meglévő szoftverük tudásával, mert sokszor olyan funkciókkal szeretnék azt bővíteni, ami rendelkezésükre áll. Így mindenképpen fontos, hogy erre vonatkozóan több információt kapjanak.
„A kapott visszajelzéseket figyelembe fogjuk venni az idei évi fejlesztéseknél is. Ha a szabályozás változása mást nem tesz szükségessé, 2009-ben még három alkalommal várható új verzió, amelyek kisebb funkciókat, kényelmi javításokat, a felhasználók által igényelt kimutatásokat fognak tartalmazni. Emellett készülnek új modulok is, mint például a bejövő oldali bizonylatok kezelése vagy a pénzügyi tervezés.” – mondta Kőrös Bernadett.
A rEVOL Express termékcsalád jelenlegi formájában 2007 májusában jelent meg a piacon, a rEVOLUTION Software korábban kifejlesztett megoldásaira alapozva. A mikrovállalkozások számára kínál teljes ügyviteli megoldást, az ügyfelek az egyéni igényeik alapján állíthatják össze saját rendszerüket többek között az alábbi modulokból: Számlázás, Házipénztár, Deviza, Pénzügy, Készletkezelő, Útnyilvántartó, Ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM). Jelenleg közel 7,000 vállalkozás dolgozik a rEVOL Express megoldással, a rEVOLUTION mikro- és kisvállalati szoftvereit pedig már több mint 16,000-en választották.
„A jövővel kapcsolatban azt látjuk, hogy a gazdasági válság és a megszorító intézkedések mellett vagy ellenére is szükségük van a kisvállalkozásoknak ügyviteli megoldásokra, hiszen egyre fontosabbá válik az átlátható és hatékony működés. Ha egy cég megtakarításokra kényszerül, akkor általában elsők között az adminisztrációt érdemes racionalizálni – ami még inkább szükségessé teszi az ügyviteli rendszerek munkába állítását. A kutatásból is kiviláglott, milyen fontos a rendszer használatával megtakarítható munkaidő a cégvezetők számára, különösen a kis cégeknél, ahol a cégvezető egy személyben számos feladatkört lát el.” – mondta Kőrös Bernadett.
Kapcsolódó cikkek
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
- Kapsch CarrierCom: lezárult a Nortel-divíziót érintő felvásárlás