Globális cégeket céloz meg VPN szolgáltatásával a BT

A BT bejelentette, hogy 172 országban elindítja BT Intelligent Virtual Private Network (iVPN) intelligens virtuális magánhálózati szolgáltatását, amelynek segítségével globális szervezetek informatikai hálózataikat és üzleti alkalmazásaikat még hatékonyabban menedzselhetik, javíthatják azok teljesítményét, valamint csökkenthetik műszaki és üzemeltetési költségeiket.

Az iVPN alapja saját 21st Century Networkre (21CN) globális, szoftver alapú ügyfélhálózata, amely a szolgáltatások következő generációjának új, egyszerűbb portfolióját vezeti be. A BT ígéretei az iVPN használói számára: csökkenthetik műszaki üzemeltetési költségeiket és javíthatják termelékenységüket azáltal, hogy világszerte informatikai hálózataikon intézik és rangsorolják forgalmukat, hatékonyabban futtatják levelező, hang-, videó- és egyéb üzleti alkalmazásaikat, és így végső soron maximalizálják megtérüléseiket. Működési költség-megtakarításokat érhetnek el a gyorsabb megvalósítás, a kevesebb manuális beavatkozás, a kevesebb szolgáltatáskiesés és a helyi nyelven nyújtott helyi támogatás révén. A szolgáltatás a korábbinál jobb hálózati rendelkezésre állást, automatikus kézbesítési visszaigazolást, valós idejű jelentést, valamint proaktív és automatikus esemény-értesítőt biztosít; ezekkel együtt a felhasználók számára maximális szabályozhatóságot és rugalmasságot.

Az ipari és pénzügyi szolgáltató ágazatokban működő ügyfelek részvételével lefolytatott teszteket követően a BT most más BT-szolgáltatásokkal (internet alapú hozzáférés, alkalmazás-optimalizáció, hangkezelés, videokonferencia, egyesített kommunikáció, adatközpontok, híváskezelő központok, biztonság és mobilitás) ötvözi az iVPN-t, amely nem máson, mint a többprotokollos, címkekapcsolású (MPLS) BT-szolgáltatás erősségein alapszik. Sandra O’Boyle, a Current Analysis európai üzleti távközlési szolgáltatásaival foglalkozó kutatási igazgatója szerint: „A BT iVPN jó úton jár abban a tekintetben, hogy javítja az MPLS VPN szolgáltatásokat, helyi nyelven nyújt támogatást, és különböző régiókban lévő helyszínek közti SLA-ket (szolgáltatási szint megállapodásokat) biztosít a BT globális ügyfelei számára, például pontosabb számlázást, gyorsabb szolgáltatás-biztosítást és a helyi teljesítmény-problémák megoldását.”

További információ

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció