Hódítanak az "olcsó" síkképernyős tévék
2009. február 22.
Az iSuppli felmérése szerint némi meglepetésre a Vizio nevű cég forgalmazta a második legtöbb síkképernyős televíziót az Egyesült Államokban, olyan neveket előzve meg, mint a Sony vagy a Panasonic.
A Vizio összességében 53 százalékkal több tévét adott el Amerikában, mint egy évvel korábban, egy olyan időszakban, amikor a válság már éreztette hatását a tartós fogyasztási cikkek iránti kereslet csökkenésében. A cég sikeréhez az is hozzájárult, hogy az olcsó tévék mellett kínálnak prémium funkciókkal ellátott modelleket is, illetve általában igyekeznek minél szélesebb termékskálát forgalmazni.
Kapcsolódó cikkek
- Sharp LCD tévék: új technológia, élethűbb szinek
- 27 inches 1080p BenQ LCD monitor tévé helyett
- Veszélyesek a gyerekekre a lapos TV-k
- Beépített Blu-ray felvevős tv-ket mutatott be a Mitsubishi
- Ceruzavékonyságú a világ legvékonyabb LCD-televíziója
- JVC 3D HD LCD TV
- LED HDTV-k: háttérfény a reflektorfényben
- 6,5 mm-es LCD TV a CES-en
- A világ legvékonyabb LED LCD tévéje az LG-től
- Full HD Samsung LCD TV Armani dizájnnal