Szoftverüzletágat indított a CompLex
2009. február 18.
A CompLex jogi kiadó új szoftverüzletágat indított. A cég már a nyitást követő első hónapokban is több új szolgáltatást hoz forgalomba, többek között egy ügyfélkapcsolat-kezelő és egy ügyvédi irodáknak kifejlesztett szoftvert.
Bár a cég már évtizedek óta foglalkozik digitális tartalomszolgáltatással, a korábbi esetekben az informatika csak a hordozó szerepét töltötte be, a hangsúly a tartalmon volt. A szoftverüzletág tevékenysége ezzel szemben informatikai megoldások létrehozása, tehát maga a szoftver lesz az értékesítés tárgya. Természetesen az új üzletág nem a semmiből bukkant elő, hanem az évek alatt felhalmozott szakmai és informatikai kompetenciák kihasználásának logikus lépése. Ezek tükröződnek az első két szoftverben is; az Opteamus CRM és csoportmunkaszoftverben, és egy, kifejezetten ügyvédi irodák számára kifejlesztett alkalmazásban.
Míg az előbbi a munkacsoportok és üzleti folyamatok hatékonyságát, gyorsaságát növeli, az utóbbi az ügyvédi irodák működéséhez nyújt korszerű és egységes informatikai hátteret.
Az Opteamus elsődleges újdonsága a piacon hozzáférhető más CRM-megoldásokhoz képest, hogy míg a klasszikus CRM-szoftverekbe csak olyan információt lehet bevinni, amire az alkalmazás tervezői előre gondoltak, az Opteamusba bármilyen információ könnyen rögzíthető, egy apró megjegyzéstől kezdve a folyosói híreken át a megbeszélés emlékeztetőig vagy a szerződésig.
Bővebb információ: www.complex.hu/szoftverek .
Kapcsolódó cikkek
- SAP CRM minden szinten
- SAP CRM minden szinten
- A válság túlélésének kódja: CRM
- Oracle-alkalmazások mustrája
- Oracle-alkalmazások mustrája
- Sztornózzunk szabályosan
- Újabb CompLex cd-jogtárak: agrártámogatás, építésügy
- Megújította "ADÓ" kínálatát a Complex
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is