Magyarországi kereskedelmi igazgatót nevezett ki a TomTom
2009. február 13.
Az gyors ütemben növekvő magyar PND piacra reagálva Nánási fő feladata a TomTom által nyújtott termékek eladásával és értékesítésével kapcsolatos ügyek fejlesztése és irányítása lesz. Nánási Gergely korábban már az Epson oldalán, a nyomtatók és kiegészítők piacán bizonyított és tett szert jelentős üzleti és kereskedelmi tapasztalatra.
Nánási Gergely feladata elsősorban a TomTom magyarországi termékstratégiájának kivitelezése lesz, beleértve a viszonteladói termékértékesítésekkel kapcsolatos befektetéseket, ezáltal biztosítva a kiskereskedők számára a lehető legnagyobb helyi szintű támogatást a TomTom készülékek és személyi navigációs eszközök még szélesebb körben történő elfogadtatásához és ismerté tételéhez.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Távozik a Pannon CMO-ja
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója lett az év projektmenedzsere