Update az UniCredit Banknál
2009. február 10.
Az Update Software Magyarország Kft. bejelentette, hogy a legújabb update.seven verzióra sikeresen frissítette az UniCredit Bank Hungary Zrt. CRM rendszerét. A múlt évben hét hónap alatt megvalósított projekt eredményeként a pénzintézet az ügyfélkapcsolatok kezelésében és az üzemeltetés terén egyaránt nagyarányú teljesítménynövekedést ért, illetve ér el.
Az UniCredit Bank azért döntött a korábbi, update marketing.manager 6.0 verzió frissítése mellett, mert annak kötött adatmodelljével szemben az új verzióval már egységes táblában és kellő részletességgel tudjuk kezelni az ügyféladatokat. Az új, update.seven elősegíti, hogy igény szerint rugalmas módon hozhassunk létre új táblákat, mezőket és kapcsolatokat a táblák között. Emellett a táblákat indexelhetjük is. Az alkalmazás mindehhez kész felületet ad az adatmodell-tervezéshez szükséges valamennyi eszközzel. Az adatmodell-tervezőben végrehajtott módosításokat az update.seven integrálja a webes felhasználói felület tervezőeszközébe is.
Az update.seven rugalmas adatmodelljének köszönhetően az UniCredit Banknál immár a jogosultságok kezelését is automatizmusok segítik. Az update.seven-ben viszont olyan mezőket vehettek fel, és olyan algoritmusokat definiálhattak, amelyek lehetővé teszik az automatizálást. Ez nagyban megkönnyíti a mintegy nyolcszáz felhasználót érintő jogosultságok kiosztását és karbantartását. Az új verzió bevezetésével a különböző üzleti területek részéről jelentkező újabb igényekre is sokkal gyorsabban tud a szervezet reagálni. A forrásállomány szerver oldali előállítása az új update.seven verzióhoz készült interfészekben percek alatt elkészülnek, szemben a korábbi fél órával. Mindeközben rendkívül energiatakarékos módon működik a rendszer: a záró adatok importálása a korábbi gépkapacitás mindössze hétszázad részét köti le!
Rajkay Mátyás, az Update Software Magyarország Kft. ügyvezetője szerint az UniCredit Bank és az Update között meglévő éves szintű támogatási szerződés keretében jelenleg az update.seven és a pénzintézet front-end rendszerének integrációjára kerül sor.
Kapcsolódó cikkek
- Nőtt az internetbanki ügyfelek száma tavaly
- Hitel- és lízingválasztó program indult a PSZÁF honlapján
- Online alapú szoftverrendszer megoldás a Kulcs-Softtól
- Egyedülálló a piacon: szolgáltatásként kínált CRM az update-től
- Kulcs-CRM
- Update: CRM Revolution a biztosítók számára
- Banki rendszerösszeomlást okozott egy vesszőhiba
- MKB: banki "Gazdálkodj okosan" az IND új szoftverével
- Október elején új bankbiztonsági rendszer indul a fővárosban
- Postán kapják a trójait a bankok