ITnT: soft PBX hívásmenedzser az Aastrától

A Bécsi Vásárközpontban ma megnyílt ITnT 2009 nemzetközi információtechnológiai és telekommunikációs szakkiállításon az Aastra Technologies Ltd. ausztriai leányvállalata több újdonsággal is jelentkezik a vállalati kommunikációs rendszerek és alkalmazások terén, különös tekintettel az IP technológia, a mobilitás és az egységes kommunikáció körébe tartozó megoldásokra. Közülük is nagy érdeklődésre tarthat számot a kkv szektor számára készült Aastra 800 PC-s kommunikációs szerver, ami egy szoftverben megvalósított alközponti hívásmenedzser (soft PBX).

Főbb jellemzői közül kiemelhetők a következők:

  • hardverfüggetlen nyílt megoldás;
  • bármilyen Windows alapú PC-re egyszerűen (akár egy USB tárolóról is), könnyen telepíthető;
  • maximálisan 200 melléket (felhasználót) képes támogatni;
  • az Aastra/DeTeWe OpenCom 100 rendszercsalád összes jellemzőjével és funkcionalitásával rendelkezik;
  • kompatibilis PC interfész kártyákkal vagy átjárókkal az összes trönkvonal típust (analóg, ISDN, SIP, SIP-DDI), illetve különféle előfizetői elérést (analóg, ISDN, IP), rendszertelefont és SÍP terminált támogatja;
  • DECT over IP hozzáadásával könnyen és gyorsan alakítható ki professzionális, a mobilitást is magába foglaló hálózat.  

 
Az Aastra 800 bécsi bemutatkozásával várható, hogy a PC alapú soft PBX rövidesen a hazai piacon is megjelenik. További, érdeklődésre számot tartható Aastra eszközök a bécsi ITnT kiállításon: a nálunk is jól ismert BusinessPhone és MX-ONE rendszerek, valamint a 67i SIP telefon portfolió mellett, az Aastra OpenCom és Ascotel Intelligate termékcsaládja is megtekinthető.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció