ITnT: soft PBX hívásmenedzser az Aastrától
2009. január 27.
A Bécsi Vásárközpontban ma megnyílt ITnT 2009 nemzetközi információtechnológiai és telekommunikációs szakkiállításon az Aastra Technologies Ltd. ausztriai leányvállalata több újdonsággal is jelentkezik a vállalati kommunikációs rendszerek és alkalmazások terén, különös tekintettel az IP technológia, a mobilitás és az egységes kommunikáció körébe tartozó megoldásokra. Közülük is nagy érdeklődésre tarthat számot a kkv szektor számára készült Aastra 800 PC-s kommunikációs szerver, ami egy szoftverben megvalósított alközponti hívásmenedzser (soft PBX).
Főbb jellemzői közül kiemelhetők a következők:
- hardverfüggetlen nyílt megoldás;
- bármilyen Windows alapú PC-re egyszerűen (akár egy USB tárolóról is), könnyen telepíthető;
- maximálisan 200 melléket (felhasználót) képes támogatni;
- az Aastra/DeTeWe OpenCom 100 rendszercsalád összes jellemzőjével és funkcionalitásával rendelkezik;
- kompatibilis PC interfész kártyákkal vagy átjárókkal az összes trönkvonal típust (analóg, ISDN, SIP, SIP-DDI), illetve különféle előfizetői elérést (analóg, ISDN, IP), rendszertelefont és SÍP terminált támogatja;
- DECT over IP hozzáadásával könnyen és gyorsan alakítható ki professzionális, a mobilitást is magába foglaló hálózat.
Az Aastra 800 bécsi bemutatkozásával várható, hogy a PC alapú soft PBX rövidesen a hazai piacon is megjelenik. További, érdeklődésre számot tartható Aastra eszközök a bécsi ITnT kiállításon: a nálunk is jól ismert BusinessPhone és MX-ONE rendszerek, valamint a 67i SIP telefon portfolió mellett, az Aastra OpenCom és Ascotel Intelligate termékcsaládja is megtekinthető.
Kapcsolódó cikkek
- Érintőképernyős IP-telefon az Aastrától
- Aastra MX-ONE a Műegyetemen
- Negyedével-ötödével csökkent a távközlési piac
- Képviseleti irodát nyitott Magyarországon az Aastra
- Kolláth Gábor az Aastra magyarországi képviseletének vezetője