Átszervezés az LG-nél
2009. január 9.
Az LG Electronics igazgatótanácsa 2009. január 1-jétől érvénybe lépő, a vállalat felépítését érintő stratégiai változásokat jelentett be. Az átszervezés középpontjában az a törekvés áll, hogy teljes üzleti megoldásokkal válaszoljon a jövő kihívásaira. A vállalat portfoliójának átszervezése a meglévő területeken maximalizálja a növekedési potenciált, egyúttal pedig teljesen új területek kialakítására teremt lehetőséget.
Az LG stratégiájának középpontjában a vállalat négy üzletágának - háztartási elektronika (DA), digitális kijelzők (DD), digitális média (DM), valamint mobilkommunikáció (MC) - strukturális átszervezése áll, ami a mobilkommunikáció mellett négy vadonatúj egységet jelent: szórakoztatóelektronikai (HE), háztartási elektronikai (HA), légkondicionáló (AC), valamint üzleti megoldások (BS) divízió.
Szórakoztatóelektronikai Divízió (HE)
Az otthoni szórakozást garantáló HE üzleti egység a televíziókészülékekkel, plazmamodulokkal, valamint audio- és videotermékekkel kapcsolatos technológiákra összpontosít. A vállalat a korábbi digitális kijelzők (DD), illetve digitális média (DM) csoportokból áll majd. Az újonnan létrehozott vállalat elnök-vezérigazgatójának Simon Kang-et nevezték ki, aki korábban az LG Digital Display Company elnökhelyettese és vezérigazgatója volt.
Háztartási Elektronikai Divízió (HA)
A HA egység az LG hűtőszekrényeket, mosógépeket, konyhai- és egyéb háztartási elektronikai eszközöket foglalja magában. Az LG Home Appliance csapat vezetésével Young Ha Lee-t bízták meg, aki korábban az LG Electronics Digital Appliance Company elnök-vezérigazgatója volt.
Légkondicionáló Divízió (AC)
Az LG rendkívül sikeres légkondicionálók csapatát leválasztották a vállalat háztartási elektronikai részlegéről, hogy kizárólag a kereskedelmi, illetve otthoni légkondicionálásra, az otthoni hálózatokra (HomeNet), valamint az épületfelügyeleti rendszerekre (BMS) fókuszáljon. Az új vállalat vezérigazgatója Hwan Yong Nho elnökhelyettes, aki előzőleg a háztartási elektronikai üzletág légkondicionáló részlegének vezetője volt.
Üzleti Megoldások Divízió (BS)
Ez az új szervezeti egység olyan integrált megoldásokat biztosít az ügyfeleknek, amelyek kihasználják az LG hardver, szoftver, tartalom és rendszerek terén szerzett szakértelmét. Az LG Business Solutions Company kereskedelmi (B2B) monitorokra, szállodai televíziókra, digitális médiafelület alkalmazásokra, biztonsági, valamint telematikai rendszerekre összpontosít majd. B.B. Hwang, a Digital Media csoport elnökhelyettese és vezérigazgatója változatlan beosztásban vezeti majd az LG Business Solutions csapatát.
Mobilkommunikáció Divízió (MC)
Az LG nagy hírnévnek örvendő Mobile Communications részlege, amely kulcsfontosságú szerepet játszik a vállalat jövőbeli stratégiájában, változatlan formában működik tovább. Skott Ahn, aki korábban elnökhelyettes és vezérigazgató volt, a továbbiakban új szerepkörben, elnök-vezérigazgatóként vezeti ezt a vállalati egységet.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb zenemobilt kínál az LG
- LG MINI GD880: korlátok nélküli webes élmény
- Első LG noteszgép négymagos processzorral
- LG multimédiás lejátszó és háttértár
- Szórakozás az LG GS500 mobillal
- LG Mini, avagy LG GD880 letisztult formákkal
- Elsőként kapott DLNA tanúsítványt az LG notebookja
- Nyerjen egyperces videóval 80 napos világkörüli utat és 100 ezer dollárt az LG-től
- LG POP GD510: Teljes érintőképernyős LG mobil, optimalizált funkciókkal
- 31 monitor egyidejű vezérlése egyetlen számítógéppel