Képviseleti irodát nyitott Magyarországon az Aastra

A kanadai központú Aastra Technologies Limited, a vállalati kommunikációs megoldások fejlesztésével foglalkozó globális nemzetközi vállalat az Ericsson vállalati kommunikációs részlegének sikeres átvételével, a teljes IP kommunikációs spektrum lefedésével kiterjeszti szolgáltatásait Magyarországon, az IP-alapú kommunikációs szerverek, az egységesített kommunikációs alkalmazások és az integrált mobilitás területére. A hírt Budapesten a cég ma tartott bemutatkozó sajtótájékoztatóján Kolláth Gábor, az Aastra Magyarország közvetlen kereskedelmi képviselet közelmúltban kinevezett vezetője jelentette be.

A vállalat célja a budaörsi iroda megnyitásával a magyarországi ügyfelek és partnerek magasabb szintű kiszolgálása, a vállalat pozíciójának erősítése, az összes termék és alkalmazás támogatása valamint közvetlen fejlesztési információk biztosítása a felhasználók számára. . A cég vállalati megoldásait Magyarországon értékesítési partnerein (Assono, Telegram,Kapsch Magyarország, , Telmo Kft.) keresztül (indirekt módon)forgalmazza. hazánkban az Aastra döntően az egykori Ericsson vállalati kommunikációs termékcsaláddal van jelen a piacon, de  már megjelentek új Aastra termékek, melyeknek köre a jövőben folyamatosan bővülhet. Kolláth szerint a vállalat kibővült termékköre révén a kétfőstől az akár 150 ezer felhasználóval rendelkező multinacionális cégekig, mindenkinek képes vállalati kommunikációs megoldást szállítani. A nyílt rendszerplatformokat és hardverfüggetlen szabványosított megoldásokat használó cég célja: a lehető legnagyobb rugalmasságot és szabadságot biztosítani a kommunikációs rendszereik kialakítása során.

A január 8-i budapesti sajtóeseményen Martin Schmiedt-Siebenhaar, az Aastra Austria marketing igazgatója is részt vett. A sajtótájékoztatón a Prím további információkat is megtudott:

- tárgyalások folynak az Albacomppal, abból a célból, hogy a székesfehérvári társaság az Aastra értékesítési partnere legyen;
- az egyik legnagyobb hazai infokommunikációs hálózatot, a MÁV-ot (is) az Aastra szolgálja ki; további jelentős referenciák: APEH, T-mobile, BRFK, BME, Tetrapak, az E-ON több vállalata, egyetemek: Debrecen, Szeged;
- az Aastra magyarországi termékbevezetéseiért is felelős Kolláth Gábor ezt megelőzően az Ericsson Magyarország vállalati kommunikációs üzletágának a vezetője volt;
- a 18 országot magába foglaló közép-, kelet- és dél-európai régióban több helyen van jelen irodával az Aastra, a legújabb képviselet Magyarországon jött létre;
- a magyar nyelvű honlap várhatóan ez év februárjának második felétől (végétől) lesz elérhető;
- a magyarországi k+f és pre-sale tevékenységekben az Aastra Austria bécsi munkatársai is igénybe vehetők.

Aastra székhelye a kanadai Ontarioban, Concord városában található. Az Aastra nagyvállalati kommunikációs eszközök globális piacán is meghatározó szereplő, hiszen több mint 50 millió telefonvonalat épített ki világszerte, valamint több mint 100 országban képviselteti magát közvetett vagy közvetlen módon. Az Aastra teljes mértékben elkötelezett a nagyvállalati kommunikáció iránt, ennek megfelelően az egyedi ügyféligényekhez igazított, egységesített kommunikációs megoldások egyik legteljesebb kínálatával rendelkezik. A kínálatba tartoznak a kis- és középvállalkozások számára kifejlesztett funkciógazdag hívás-felügyeleti eszközök, a magas szinten skálázható nagyvállalati hívásfelügyeleti eszközök, valamint az integrált mobilitási megoldások és a számos különböző terminálhoz használható, telefonos ügyfélszolgálati megoldások. Az Aastra a nyílt szabványokra koncentrálva megkönnyíti a nagyvállalatok hatékonyabb kommunikációját és együttműködését.

További információ: http://www.aastra.com

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció