Új Oracle CRM-alkalmazások
2008. november 13.
Az Oracle bejelentette a nyílt szabványok használatán alapuló Oracle Siebel CRM 8.1.1 új verzióját, amely ágazatspecifikus önkiszolgáló megoldásokkal bővíti az Oracle ügyfélkapcsolat-kezelő megoldásainak körét, valamint ezenkívül bemutatta az Oracle CRM Gadgets for Sales minialkalmazásokat is.
A Siebel CRM felvásárlása óta eltelt két évben a mostani már a második új, továbbfejlesztett termékverzió. A legújabb kiadás újdonságaként az Oracle számos, az Oracle Fusion Middleware rendszerben fejlesztett, Java-alapú J2EE-akalmazással frissítette a Siebel Self-Service megoldást, és ennek részeként a Siebel eSupport, valamint a Siebel eCommerce alkalmazásokat is.
Az Oracle ezenkívül bemutatta az Oracle CRM Gadgets for Sales minialkalmazásokat is, amelyekkel gyorsan, a böngésző elindítása, bejelentkezés és a megfelelő hivatkozások kiválasztása nélkül elérhetővé válnak a fontos üzleti adatok.
A CRM Gadgets alkalmazások a vállalat CRM-rendszerében található üzleti adatokat és az interneten nyilvánosan elérhető adatokat is képesek kezelni, amelyeket akkor is elérhetővé tudnak tenni, amikor a számítógép éppen nem csatlakozik a hálózathoz. A hálózati kapcsolat észlelésekor az alkalmazások automatikusan frissítik az adatokat.
Az Oracle CRM Gadgets for Sales ingyenesen letölthető a szerződéssel rendelkező Oracle CRM felhasználói számára. A megoldás nyílt szabványokon alapul, így gyakorlatilag bármilyen operációs rendszert futtató számítógéppel és webböngészővel használható. Az Oracle CRM Gadgets for Sales révén a felhasználók telefonhívásokat kezdeményezhetnek meglévő telefonjukkal, és az alkalmazás valamennyi hívásinformációt képes eltárolni a CRM-rendszerben.
Az új alkalmazások között megtalálható:
A My Contacts Gadget: Segítségével a felhasználók egyszerűen kereshetnek és tarthatnak kapcsolatot a Siebel CRM, illetve az Oracle CRM On Demand alkalmazásokban tárolt partnereikkel. Egyetlen kattintással e-mailt küldhetnek, felhívhatják a kiválasztott partnereket, vagy akár internetes adatbázisokban és közösségi weboldalakon kereshetik meg az elérhetőségeiket.
Top Accounts Gadget: A legfontosabb számlavezetési adatok összegzése a Siebel CRM vagy az Oracle CRM On Demands rendszerből, nyilvános, az interneten elérhető adatokkal kiegészítve. A felhasználó ügyfeleit érintő legfrissebb értékpapír-piaci hírek és RSS-csatornák információival felvértezve az üzletkötő folyamatosan értesülhet az üzletfeleire hatással lévő közéleti eseményekről.
Top Deals Gadget: Valós idejű tájékoztatást nyújt a felhasználók számára az aktuális kimutatási időszakban véget érő értékesítési lehetőségek állapotáról.
Search Gadget: A Siebel CRM alkalmazásban tárolt adatok és tartalom gyors és egyszerű keresésére szolgáló keresési segédeszközt hoz létre a felhasználó asztalán.
Oracle Sales Quota Gadget: Valós idejű információt nyújt az aktuális negyedév értékesítési csatornája számára, a negyedév értékesítési céljairól és az addig teljesített kvótáról.
Az Oracle Social CRM stratégiájáról és az ügyfelek tapasztalatairól az alábbi videók szolgálnak további információval.
Dresdner Bank a 21. századi ügyfélkiszolgálásról
http://uk.youtube.com/watch?v=AXX3YJsgh8k
Anthony Lye, Oracle VP a Social CRM-ről
http://uk.youtube.com/watch?v=mIDN1w4-BsQ
Oracle CRM On Demand Web 2.0
http://uk.youtube.com/watch?v=sx13-qfV748
Oracle Social CRM
http://uk.youtube.com/watch?v=laNnic_3IqY
Kapcsolódó cikkek
- Sun specializációk és oktatási anyagok az Oracle PartnerNetwork-ben
- Java virtualizációs megoldás az Oracle WebLogic Suite-hoz
- Magyarországon elsőként: Oracle (anti)hackertréning
- Online alapú szoftverrendszer megoldás a Kulcs-Softtól
- Az Oracle bejelentette az Oracle Berkeley DB legújabb verzióját
- Oracle: vége a válságnak
- Oracle pénzügyi eredmények
- Megújult az Oracle partnerprogramja
- Egyedülálló a piacon: szolgáltatásként kínált CRM az update-től
- Kulcs-CRM