Megújította internetes ügyfélszolgálatát a Fővárosi Vízművek
2008. november 4.
Az új rendszer bevezetését az indokolta, hogy a vízművekhez a jelenlegi weboldalon, e-mailen és telefonon keresztül beérkező napi 1500 megkeresés feldolgozását, nyomon követését manuális úton nem lehetett költséghatékonyan megoldani. A közel kétmillió embert kiszolgáló közművállalatot emellett az is motiválta, hogy ezáltal gyorsabban és többletszolgáltatást biztosítva tudja kiszolgálni ügyfeleit a jövőben.
Az új megoldás bevezetése után a fogyasztók - regisztrációt követően - többféle szolgáltatást tudnak majd igénybe venni: a mérőállás-bejelentés ellenőrzését ezentúl a rendszer maga végzi, így nem az esetlegesen hibásan megadott adatok alapján történik a számlázás, valamint a panaszbejelentés nyomon követése is elérhetővé válik, illetve kényelmi funkcióként emlékeztető e-mailt is küld a rendszer a mérőóraállás bejelentésének időszerűségéről.
A Fővárosi Vízművek tervezi továbbá, hogy az SAP UCES megoldás segítségével elektronikus számlát küld ki a papírformájú helyett, valamint nyomtatványokat (pl. lakás-mellékvízmérő létesítésére vonatkozó kérelmet) is be lehet nyújtani az internetes ügyfélszolgálati rendszeren keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Sun specializációk és oktatási anyagok az Oracle PartnerNetwork-ben
- A SAP majdnem megkétszerezte eredményét
- Fenntarthatósági szoftverben éllovas partnerét veszi meg az SAP
- Tovább változik az SAP felsővezetése
- Visszatér az SAP a kettős ügyvezetéshez
- Az SAP 2009-es eredménye csökkent, de az idén javulást vár
- Magyarországon az SAP Business One 8.8
- Átszervezéssel kezdi az évet az SAP
- Ezer rendszerintergrációs szakértővel erősít az Ericsson