Veszélyben a Yahoo-Google reklámszövetség
2008. november 1.
A Wall Street Journal értesülései szerint a két legnagyobb keresőcég tervezett együttműködése kútba eshet, ugyanis az IT-konszernek nem tudnak egyezségre jutni az amerikai igazságügyi minisztériummal.
A jelek szerint hiábavaló volt a Yahoo próbálkozása, nem tud belekapaszkodni a Google által dobott mentőövbe.
Kapcsolódó cikkek
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Névtelenséget ígérő webkereső
- Egy év alatt majdnem megduplázódott az internetes keresések száma
- Akciós reklámújságok hatásai
- A Yahoo felsorakozik a Google mögött a kínai hackertámadások ügyében
- Bitekbe kódolt "első pillantás"
- Újabb tízezrek adatai a neten, érintett a Yahoo és a Gmail is
- 100 millió dolláros kampányba kezd a Yahoo
- Keresés-összehasonlító eszköz a Google-tól
- Országos tv-csatornákon is látható lesz a pályázatgyőztes T-Mobile reklámfilm