Veszélyben a Yahoo-Google reklámszövetség

A Wall Street Journal értesülései szerint a két legnagyobb keresőcég tervezett együttműködése kútba eshet, ugyanis az IT-konszernek nem tudnak egyezségre jutni az amerikai igazságügyi minisztériummal.

Az amerikai lap vállalat-közeli forrásokra hivatkozva hírül adta, úgy tűnik, mind a Google, mind pedig a Yahoo is elállni készül a partnerségtől, mivel a versenyfelügyeleti hatóságok olyan komoly feltételeket szabnak, amiket nem áll módjukban, vagy nem akarnak teljesíteni. A cikkíró úgy tudja, hogy a keresőcégek jövő héten fogják hivatalosan is bejelenteni, hogy felbontják a nemrég megkötött reklámszerződést. A keresőcégek megbízottjai több alkalommal is felkeresték az igazságügyi minisztériumot, hogy jobb belátásra bírják a döntéshozókat, és kieszközöljék a feltételek enyhítését, ezen probálkozások azonban látszólag nem jártak sikerrel.
A jelek szerint hiábavaló volt a Yahoo próbálkozása, nem tud belekapaszkodni a Google által dobott mentőövbe.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció