Fujitsu Siemens: 25 termékkel bővül az üzleti kliensportfólió
2008. szeptember 18.
A Fujitsu Siemens Computers 25 új üzleti klienst vezet be 2008. augusztus 4. és szeptember 22. között. Ez a cég történetének legnagyobb szabású termékbevezetése ilyen rövid idő alatt. Az új termékek között van 14 üzleti noteszgép – az oktatási piacra szánt stílusos táblagéptől kezdve több felső kategóriás ultrahordozható modellig – és a piac legkisebb ultrakompakt PC-inek egyike.
Az új üzleti notesz- és táblagépek bevezetése egybeesik az Intel új mobil platformjának bemutatásával. Mindegyik gép a legújabb Intel Centrino 2 processzortechnológiával dolgozik.
Innovatív jellemzőik – köztük az összes mobil termékhez rendelhető opcionális, integrált, nagy sebességű 3G/UMTS – kiemelik őket a piaci tömegből. Opcionális megbízhatóság-fokozó jellemzőik köre is rendkívül gazdag, beletartozik pl. a folyadékálló billentyűzet, a merevlemez-meghajtó adatait védő ShockSensor és a különféle biztonsági jellemzők (a jogosulatlan hozzáférést megakadályozó ujjlenyomat-érzékelő vagy integrált SmartCard olvasó). A Fujitsu Siemens Computers noteszgépeihez kidolgozott egységes koncepció jegyében a gépek különböző komponensei (pl. a portreplikátor, az AC-adapter, a modulok) csereszabatosak egymással és a termékcsalád minden gépéhez használhatók.
Szeptember 22-én, a program zárónapján kerül piacra 11 ESPRIMO sorozatú professzionális PC és a CELSIUS W370 alapszintű munkaállomás. Ezek a gépek is a legújabb PC technológiát és innovációkat alkalmazzák. A komplett funkcionalitású ESPRIMO C5730 PC például 23 százalékkal kisebb házban működik elődjénél, így a piac legkisebb kompakt kialakítású (Ultra Small Form Factor) gépeinek egyike. Emellett áramfogyasztása és ezzel együtt energiaköltsége is kisebb, mint a hasonló PC-ké. 88 kilowattórás – pénzben kifejezve kb. 13 euró költségű – éves fogyasztása 39 százalékkal kevesebb, mint a tipikus kétéves PC-rendszereké.
A legszembetűnőbb innovációk egyike az üzleti kliensek mindegyikére jellemző, új, kifinomult formaterv. A dizájn lényege a külső és a belső (Core &Shell) megkülönböztetése: a fekete alap tartalmazza a portokat és az interfészeket, míg az antracit színű prémium ház bármilyen íróasztalon vagy táskában jól mutat. A Fujitsu Siemens Computers teljes üzleti portfoliójában egységes dizájn a márka felismerhetőségét is javítja. A cég belső „akciócsoportja” által az elmúlt két évben kifejlesztett formai jegyek a felhasználók esztétikai preferenciáit követik, és összhangban állnak a Fujitsu Siemens Computers otthoni termékeinél közelmúltban bevezetett dizájn-koncepcióval.
Kapcsolódó cikkek
- Új, nagy teljesítményű HP munkaállomások Intel Xeon 5600 CPU-kal
- Hatékonyság-növelő új HP PC-k, notebook-ok, monitorok, netbook
- Teszt: Fujitsu Amilo Pi3560 notebook
- Csak a notebook iránt nőtt kereslet az IT-piacon
- Új mini noteszgép a Fujitsu-tól
- Távhozzáférési megoldás munkaállomásokhoz
- Amilo P notebook: kedvenc filmjeink élénk színekkel
- MSI nettop Intel Atom 330 processzorral
- NEC: új minden egyben PC-k és notebookok
- ViewSonic számítógépek a CES-en