Új, olcsó PC-kkel terjeszkedne a Dell a fejlődő piacokon
2008. augusztus 27.
A Dell több új, kifejezetten a gyorsan bővülő fejlődő piacokra szánt asztali PC-t és noteszgépet mutatott be, amelyek egyértelműen jelzik a vállalat piaci stratégiájának elmozdulását.
A Dell ugyanis sokáig elsősorban az amerikai piacra, azon belül is a vállalati felhasználókra koncentrált, miközben például a fő vetélytárs HP már egy jó ideje megvetette a lábát például Kínában, ahol pedig a hazai vállalatok, köztük a Lenovo, komoly konkurenciát jelentenek. Ez a helyzet azonban mostanra jócskán megváltozott, így az idei első negyedévben már a Dell is az Amerikán kívüli piacokról nyerte bevételeinek több mint a felét. A második legnagyobb PC-gyártó egyébként csak tavaly óta van jelen a kiskereskedelemben Kínában és Indiában, mégis Michael Dell vezérigazgató már márciusban úgy nyilatkozott, hogy az amerikainál magasabb keresletnövekedésre számít ezeken a piacokon. A cég egyébként a héten teszi közzé pontosított második negyedévi üzleti eredményét, amelyből leszűrhető lesz a stratégiaváltás sikeressége.
Kapcsolódó cikkek
- Új, nagy teljesítményű HP munkaállomások Intel Xeon 5600 CPU-kal
- Dell játék-noteszgép CULV paltformon
- Megfizethető ultra-hordozható laptop a Delltől
- Hatékonyság-növelő új HP PC-k, notebook-ok, monitorok, netbook
- Ilyen lesz a jövő számítógépe
- Dell netbook az új Intel Atom N450 processzorral
- Csak a notebook iránt nőtt kereslet az IT-piacon
- Olcsó, termelékeny noteszgép a Delltől
- Letölthető Chrome OS Dell netbookra
- Egycentis Dell noteszgép